Miehen itsetunto
Teeskentelin miehelle orgasmin ja huomasi sen. Nyt miehellä ollut isoja ongelmia itsetunnon kanssa. Otan syyn itselleni ja haluisin korjata tilanteen. Miten voisin asian korjata?
Mies on ihana ja minä hölmö.
Pelkään että seksi loppuu kokonaan minun tyhmyyteni takia
Kommentit (12)
Teeskentelin miehelle orgasmin ja huomasi sen. Nyt miehellä ollut isoja ongelmia itsetunnon kanssa. Otan syyn itselleni ja haluisin korjata tilanteen. Miten voisin asian korjata? Mies on ihana ja minä hölmö. Pelkään että seksi loppuu kokonaan minun tyhmyyteni takia
Osaatko muuta kommunkointia kuin kopioida aiempaa viestiä?
luottamuksen voi menettää vain kerran
Vierailija kirjoitti:
luottamuksen voi menettää vain kerran
Kannattaisi naisten miettiä pikkusen tarkemmin. Juuri näin !!
Tyypillistä; kun nainen ei nauti ja yrittää miellyttää silti miestä, niin nainen onkin kamala!!!
Jestas. En kyllä kannata silti feikkaamista, mutta en myöskään tätä ilmeistä kaksinaismoraalia.
Kuka tässä nyt väärin tekikään? Mies sai ja nainen ei...nainen syyllinen.8
Vierailija kirjoitti:
Voi mies raukkaa! oikea uhri...
Olet selvästi pihtaava nainen. Mieti toisinpäin, niin nainen itkisi kaikille kavereille mikä hänessä vikana. Toivottavasti sinä et jää kiinni teeskentelystä jos annat joskus ja mies haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi pihtaava nainen. Mieti toisinpäin, niin nainen itkisi kaikille kavereille mikä hänessä vikana. Toivottavasti sinä et jää kiinni teeskentelystä jos annat joskus ja mies haluaa.
Veikkasitpas pahasti pieleen! Minä olen se nainenm jolla jankkaajan mielestä "ihanaaseksiäihan jokapäivä", ja voin kertoa että se on totta!
Meitäkin nimittäin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkasitpas pahasti pieleen! Minä olen se nainenm jolla jankkaajan mielestä "ihanaaseksiäihan jokapäivä", ja voin kertoa että se on totta!
Meitäkin nimittäin on.
Koska sä muuten kerrot ne lukuisat asennot, jossa miehen on helppo hangata sitä herkkunappulaa.
Miksi et kykyne kertomaan asiaa, kun sulla kerran tietoa asiassa on.
Sori ap, game over!
Miehesi ei enää koskaan tule luottamaan suhun. Seuraavaksi se panee jotain toista naista ja sinä saat feikata jollekin toiselle miehelle.
Mitäs läksit...
Miksi piti feikata?