Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut töitä

Vierailija
18.02.2024 |

Kutsuttiin haastatteluun, mutta ei ole rahaa bussiin vasta kuin ensi kuussa. Sanoin että sopiiko haastattelu 1.3 ja oli kuulemma ok. Mutta myöhemmin tuli viestiä että ei tarvitse tulla haastatteluun, kun työpaikka ei enää avoinna.

Muistakaa pitää aina sen verran rahaa jemmassa että työ ei mene sivu suun:(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät sitten loppukuun pyhällä hengellä?

Lainaa rollaattoria tai lastenvaunuja ja saat matkustaa ilmaiseksi.

En tiedä aloittajasta mutta itse en ainakaan käy kaupassa kuin vasta ensi kuussa. Ruokaa on vielä pidemmällekin ajalle kuten muitakin tykötarpeita. Yksi hyvä puoli syrjässä asumisessa, tulee ostettua kerralla kahden viikon ruoat.

Kyllä sitä rahulia täytyy olla muuhunkin kuin shoppailuun, sillä koskaan ei tiedä mitä yllättäviä kuluja tulee. Entäs jos sairastuu eikä ole varaa hankkiutua tohtorin puheille tai ostaa edes ripulilääkettä? Entäpä jos mummo sairastuu eikä pääse häntä auttamaan?

Jos työhaastattelu todella kaukana omasta kodista, voi hintaa tulla useita kymppejä, mutta ehkä olisi pitänyt mahdolliseen haastatteluun menemiseen varautua jo ennakolta ettei käy kuin Kälviällä.

Joko se on Pääsiäinen? 🤣

Vierailija
22/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan oli puhe uskonnosta että varmaankin elää juuri sillä pyhällä hengellä

😇 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpopurran vika.

Kyllä tämä on ihan saamattoman vetelyksen oma vika.

Vierailija
24/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä olisi sitä työtä saanut. Korjaa asenteesi. Ja yritä uudelleen.

Vierailija
25/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä aloittajasta mutta itse en ainakaan käy kaupassa kuin vasta ensi kuussa. Ruokaa on vielä pidemmällekin ajalle kuten muitakin tykötarpeita. Yksi hyvä puoli syrjässä asumisessa, tulee ostettua kerralla kahden viikon ruoat.

Kyllä sitä rahulia täytyy olla muuhunkin kuin shoppailuun, sillä koskaan ei tiedä mitä yllättäviä kuluja tulee. Entäs jos sairastuu eikä ole varaa hankkiutua tohtorin puheille tai ostaa edes ripulilääkettä? Entäpä jos mummo sairastuu eikä pääse häntä auttamaan?

Jos työhaastattelu todella kaukana omasta kodista, voi hintaa tulla useita kymppejä, mutta ehkä olisi pitänyt mahdolliseen haastatteluun menemiseen vara

No mulla jos tulee yllättävä meno niin loppu tulee. Ei säästöjä, luotoissa merkintä ja työtön. Jotkut elää ilman rahaa

Vierailija
26/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi sitten töihin meno onnistunut? Kun pitää ostaa bussikortti ja mahdollisesti eväät 

Vierailija
27/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi sitten töihin meno onnistunut? Kun pitää ostaa bussikortti ja mahdollisesti eväät 

Pitää olla varaa käydä töissä tai ylipäätään aloittaa työt. Joskus on käytävä jopa kampaamossa kun työttömänä ei sellaiseen ole varaa, oltava kuitenkin ihmisen näköinen töiden alkaessa. Jos on työmatkaa, mahdollisesti hommattava kunnon jalkineet, vaatteet. Kannattaa olla säästöjä.

Vierailija
28/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla varaa käydä töissä tai ylipäätään aloittaa työt. Joskus on käytävä jopa kampaamossa kun työttömänä ei sellaiseen ole varaa, oltava kuitenkin ihmisen näköinen töiden alkaessa. Jos on työmatkaa, mahdollisesti hommattava kunnon jalkineet, vaatteet. Kannattaa olla säästöjä.

Mä olen käynyt 15v töissä ja kampaajalla viimeksi 20v sitten.

Vierailija
29/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelin työhaastatteluun yli 5km matkan lumimyräkässä. Olin typerä kun oikeasti ei ollut yhtään rahaa, mutta ajattelin että minähän sinne haastatetteluun menen vaikka pää kainalossa. Sain paikan 

Vierailija
30/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörä 🚲

Vierailija
31/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä 🚲

Ei talvella voi ajaa polkupyörällä. Ihan peilijäätä tänäänkin joka paikassa 

Vierailija
32/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä 🚲

Kyllä voi. Fillaroin koulumatkat ja nykyään työmatkat. Tänään toki liukasta, mutta tuskin se haastattelu nöin sunnuntaina oli. 

Vierailija
33/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polkupyörä 🚲

Kyllä voi. Fillaroin koulumatkat ja nykyään työmatkat. Tänään toki liukasta, mutta tuskin se haastattelu nöin sunnuntaina oli. 

Mun työmatka ei onnistuisi pyörällä, ikinä ole edes aurattu siihen mennessä 

Vierailija
34/34 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhallituksen syy ettet päässyt työhaastatteluun. Marin olisi antanut sulle bussirahan. Hänhän on köyhien, sairaiden ja työväenkin auttaja. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi