Tuliko sulle yllätyksenä että englantilainen Sam Fox on lesbo ja samoin italialainen Sabrina?
Kommentit (10)
Sabrina ei ole, esitti vain kun niin sai hyvät rahat lypsettyä miehiltä yhteiskiertueella Samanthan kanssa. Sam nyt on aina kertonut olevansa naisiin päin.
Hyi, ai sabrinakin? Ilmankos oli aina niin ällöttävä.
Luulin että Sabrinalla olisi mies?
Sulle taitaa nyt tulla yllätyksenä, että Sabrina ei ole lesbo.
Miehet kohtelevat isorintaisia kuin halpaa makkaraa. Olen isorintainen, en lesbo, mutta seksuaalisesti täysin kylmä miehiä kohtaan. Miehet eivät arvosta isorintaisia ihmisinä, eivätkä kunnioita heitä, joten eipä ihme, ettei isorintaisia miehet kiinnosta.
https://www.iltalehti.fi/iltv-paivarinta-klipit/a/6aaabbad-081b-44c1-aa…'
Yrtin etsiä tuota haasista, mutta tuli erroria. Löytääkö joku ?
Olen todella yllättynyt 👓.
-Petteri-
Vierailija kirjoitti:
Miehet kohtelevat isorintaisia kuin halpaa makkaraa. Olen isorintainen, en lesbo, mutta seksuaalisesti täysin kylmä miehiä kohtaan. Miehet eivät arvosta isorintaisia ihmisinä, eivätkä kunnioita heitä, joten eipä ihme, ettei isorintaisia miehet kiinnosta.
Taitaapi suurinta osaa heteromiehistä kunnon ryntäät kiinnostaa paljonkin täällä reaalimaailman puolella. Mielikuvien maailma ei ole todellisuus.
En tapaa yllättyä moisista. Muutenkin mua ei jaksa kiinnostaa kuka jakaa sänkynsä ja kenen kanssa. Puhumattakaan että tekisin siitä jonkun provohakuisen pasgan aloituksen 😊