Ulkomaille pysyvästi muuttaminen. Mitä ootte tehneet omaisuudelle Suomessa? Onko ne jossain säilytyksessä
Kommentit (9)
Jos muuttaa pysyvästi, niin varmaan ei kannata jättää tänne kauas säilöön kauheasti ainakaan mitään? Suurin osa varmaan myy tavarat mitä ei tarvi, ostaa sit esim. uuden sängyn uudessa kotimaassa jne.
Jos pysyvästi muuttaa, mitä pitäisi laittaa jonnekin varastoon? Ei mitään!
Mä myin ja lahjoitin kaiken pois, paitsi pari matkalaukullista vaatteita otin mukaan.
Ne on varastossa vanhassa lapsuudenkodissa, joka kuuluu nykyään siskolleni. Luovutin osuuteni tavaroineen päivineen. Tai en ole varma onko ne jo kuskattu kierrätyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Asunto myytiin, hävitettiin tarpeeton ja tuotiin mukanamme kaikki mitä haluttiin säästää. Luulin että kaikki toimii näin muuttaessaan?
Mulla oli ainakin niin nopea muuttopäätös ettei tuohon ollut aikaa. Torstaina tein päätöksen ja tiistaina olin jo ulkoimailla ja tuossa viikonlopun aikana kärräsin tavarani varastoon.
Miksi jättäisi jotain säilytykseen, jos muuttaa lopullisesti? Vai onko ajatus hankkia lähitulevaisuudessa lomakoti täältä? Ottaa mukaan mitä haluaa (jotkut ottaa ihan huonekalujakin, menee vaikka toiselle mantereelle konttirahtina), muut myy, lahjoittaa tai hävittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jättäisi jotain säilytykseen, jos muuttaa lopullisesti? Vai onko ajatus hankkia lähitulevaisuudessa lomakoti täältä? Ottaa mukaan mitä haluaa (jotkut ottaa ihan huonekalujakin, menee vaikka toiselle mantereelle konttirahtina), muut myy, lahjoittaa tai hävittää.
No ei ollut aikaa, kun tuli äkkilähtö, niin säilytykseen vaan.
Muutin pysyvästi vuonna 1996 Norjaan.
Osan tavaroista otin mukaan, osin lahjoitin pois ja osa meni kierrätykseen yms. Osan sitten laitoin vuokraamaani minivarastoon josta sitten myöhemmin hain pois.
En ole hamstraaja joten tavaraa ei ylenmäärin ollut. Huonekaluista otin osan, ja kaikki kirjat joita on paljon! Niistä en halua luopua.
Asunto myytiin, hävitettiin tarpeeton ja tuotiin mukanamme kaikki mitä haluttiin säästää. Luulin että kaikki toimii näin muuttaessaan?