Kuvittelenko vain, vai miten tuntuu, että vain minun kämpän tuoksut leviää rappuun?
Asun vanhassa kerrostalossa ja äskenkin kun tulin asioilta, niin haistoin vienosti oman pyykinpesuaineen rapussa, vaikka pyykit oli vielä koneessa. Inhottavaa, jos kaikki muutkin kylppärin hajut menevät minun kämpästä rappuun. En kyllä haista muista asunnoista kuin lähinnä ruuan laiton hajun rapussa. Outoa, että rappu vetäisi vain minun asunnosta kaikki hajut? Voiko olla mahdollista? Ja missä on vika, jos näin on?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sinun kämpästäsi ei leviä tuoksuja, vaan kuvottavia hajuja.
Ai, asut samassa talossa? Ok. Ap
Josko vaihtaisit hajustamattomaan pyykinpesuaineeseen tai noudatat jatkossa oikeaa annosteluohjetta.
Vierailija kirjoitti:
Josko vaihtaisit hajustamattomaan pyykinpesuaineeseen tai noudatat jatkossa oikeaa annosteluohjetta.
Jaa, tällanen päivä taas täällä. Noudatan kyllä annosteluohjetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
No missäs se tuuletuskanavan aukko on? Naapurini käy salaa saunassa yöllä yleisavaimella, shampoovalinta tulee selväksi kun haju leijailee kämppääni ylös huonon ikkunaeristyksen läpi. Aukko suoraan ikkunan alla. Röökin haju on aina rappukäytävässä ja kellarikäytävässä. Oven tiivisteet huonot?
Oliko sulla ikkuna auki? Sun kämpässä on ylipaine, joka puskee ilmaa ja hajuja rappuun. Rapussa taas on matalampi ilmanpaine kuin sun huushollissa.
Ethän ole tukkinut poistoilmaventtiilejäsi? Imun pitäisi käydä asunnosta venttiilin kautta ulos, ei rappuun.
Pitäis koittaa muistaa, että täältä tuskin mitään asiallista apua nykyään enää saa. Ennen oli toisin. Ap
Yleensähän se on toisin päin, eli muiden hajut haisee, mutta omia tuttuja hajuja ei haista.
Missä ne poistoilmaventtiilit on? T. Tyhmä ap 😅
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän se on toisin päin, eli muiden hajut haisee, mutta omia tuttuja hajuja ei haista.
Pitääkin muistaa toi seuraavan kerran kun väärinkäytän avaimenhaltijan oikeuksiani.. pitäskö käydä jöötillä sun vessassa keskellä yötä? Voidaan sit miettiä kumman paska haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin muistaa toi seuraavan kerran kun väärinkäytän avaimenhaltijan oikeuksiani.. pitäskö käydä jöötillä sun vessassa keskellä yötä? Voidaan sit miettiä kumman paska haisee.
???
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla ikkuna auki? Sun kämpässä on ylipaine, joka puskee ilmaa ja hajuja rappuun. Rapussa taas on matalampi ilmanpaine kuin sun huushollissa.
Ethän ole tukkinut poistoilmaventtiilejäsi? Imun pitäisi käydä asunnosta venttiilin kautta ulos, ei rappuun.
Avasin ikkunoiden yläpuolella olevista suorakaiteen muotoisista jutuista ne pidikkeet ja sieltä alkoi käydä ilmavirtaa. Teinkö oikein? Ap
Ikkunan yläpuolella olevista tulee korvausilma asuntoon ulkoa. Etsi asunnosta pyöreitä venttiilejä. Esim. keittiö, kylpyhuone jne. Niitä tosin et saa itse edes mennä säätelemään, sotket pahimmillaan koko talon ilmanvaihdon.