Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutussa puhutaan kokeneista rekrytoijista

Vierailija
18.02.2024 |

ja jutun pääkuvassa on hyvin nuoren, suorastaan noin 18-vuotiaan, näköinen ihminen.

Juttu sinänsä on maksumuurin takana, vain pieni osa artikkelin alusta on luettavissa, ja tämähän on tuikitavallista Turun sanomien nettisivustolla.

Linkki tässä, mainitsemani kuvahan tämän linkin takana näkyy. https://www.ts.fi/teemat/6245306

Siis kokenut rekrytoija!

Tällaisesta kokeneesta rekrytoijasta - juu, totuuden nimissä, tässä tapauksessa ei ollut kyse mistään soveltuvuustesteistä - omaa kokemusta. Olin hakenut etätyöhön. Työtehtävästä minulla on runsaasti kokemusta. Rekrytoinnin työnantaja olin ulkoistanut jollekin vuokrafirmalle. No, mulle soitettiin sieltä vuokrafirmasta... Ja se mitä se soittaja halusi, oli onkia minulta työtehtävään liittyvää tietoa. Hän itse ei tiennyt tehtävään liittyvistä asioista yhtään mitään!

En tullut tietenkään valituksi. Mutta sinänsä, koska kyseessä suoritepalkkaus ja yksikköhinta todella pieni, niin eipä harmittanut. 

MUTTA "KOKENUT" REKRYTOIJA ONKI, HÄVYTTÖMÄSTI, TYÖSTÄ KOKEMUSTA OMAAVALTA HAKIJALTA TIETOJA!

NOIN 18-vuotiaan näköisetkö ne ovat kokeneita......

Ja tässä samassa yhteydessä päivittelen.... Hyvin vanhaksi tunnen itseni, kun katselen tuota Hesarissa olevaa kuvaa, jossa on tämän päivän varushenkilöitä... Hehän ovat naamansa perusteella ihan LAPSIA!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Sanomien artikkeliin en tietenkään mennyt kommentoimaan kokeneen rekrytoijan ulkonäöstä... Sehän olisi ollut hyvin ilkeeää..... eikä nykypäivänä enää hyväksyttävää, että arvostellaan ihmistä nuoruuden perusteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme