Miksi kävely on aliarvostettu liikuntamuoto?
Ylipainoiselle kansalle tekisi nimenomaan hyvää kävellä mahdollisimman paljon ja moneen paikkaan
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Pyllyä ei voi itse kuvata suomeen lenkkeillessä.
Niinpä. Ja kun kävellä voivat kaikki ilman hienoja ja kalliita varusteita niin vaikeapa sillä on päteä ja muista erottua.
Kenen mielestä? Mä arvostan sitä vallan paljon. En tosin sitä kävelyn irvikuvaa, jota hehtaaripylly Essayah harrasti.
Mä oikeasti tykkään kävelystä. Nyt vain on hengenvaarallisen liukasta kävellä, eikä mulla ole varaa talvilenkkareihin. Mutta kohta lähtee, ei mene monta viikkoa enää.
Rakastan kävelyä. Joka päivä menee vähintään 8km. Kesälläkin mielummin kävelen kuin pyöräilen.
Mulla ei autoa, naapurit pitää hulluna kun kävelen kaikkialle. Täällä kaikilla 2 autoa joka taloudessa, meillä vaan yksi
Minun mielestäni se on melko tylsää. Joskus teen kuitenkin kävelylenkkejä. Onhan se kuitenkin hyvin matalan kynnyksen liikuntamuoto, joten kannattaa kävellä, jos ei muuta liikuntaa harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kävelyä. Joka päivä menee vähintään 8km. Kesälläkin mielummin kävelen kuin pyöräilen.
Mulla ei autoa, naapurit pitää hulluna kun kävelen kaikkialle. Täällä kaikilla 2 autoa joka taloudessa, meillä vaan yksi
Sun pitäisi juosta jatkuvasti ja joka paikkaan, olisit kuin Forrest Gump.
Miten niin aliarvostettu? Kävin juuri lääkärissä, joka kysyi liikkumisesta. Sanoin käveleväni joka arkipäivä 6-8 km, mutta en juuri muuta liikuntaa harrasta. Lääkäri kehui, että se on todella hyvä ja merkittävää terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi juosta jatkuvasti ja joka paikkaan, olisit kuin Forrest Gump.
Juoksen myös lisäksi 🤣 polvet vaan alkaa olla niinä päivinä kovilla kun on pidempi kävelylenkki ja lisäksi juoksu illalla. Pitäisi suosiolla valita vaan jompi kumpi.
Näin talven pääkallokeleillä en arvosta. Muina aikoina arvostan toki enemmän.
Pyllyä ei voi itse kuvata suomeen lenkkeillessä.