Onko mielestänne 46-vuotias vanha?
Kommentit (18)
Keski-ikäinen eli ei nuori eikä vanha.
Vanha aloittamaan suurperhettä, nuori kuolemaan.
Ei.
Kaikki vuodet täytettyäsi sen 50 ovat sitten laina-aikaa.
Jos on miespuolinen 46v rikas niin on vielä nuorimies,mutta saman ikäinen ja köyhä työtön alkoholisti pummi niin vanhus.
Vanha mihin? Itse ainakin olen parhaassa iässä. Lapset yleensä isoja, mutta toisaalta voi tuossa iässä olla pienen lapsen vanhempikin. Keski-ikää ja työelämää edessä 20 vuotta. Aikaa vielä vaihtaa ammattiakin. Iällä ei ole merkitystä, vaan terveydellä.
Testamentin laatiminen ja hautapaikan katsominen ihan ajankohtaista tuon ikäisellä.
Äitini on 78v ja ei ole vanha. On nuorekas. Hänen siskonsa on 10 vuotta nuorempi ja hän tupakoi. Näyttää vanhemmalta kuin äitini.
Ikä on vain numeroita ja jos on elänyt terveellisiä elämäntapoja noudattaen jopa 80v voi olla nuori. Moni parikymppinen voi taas olla vanha jos elää reunalla ja vetää huumeita.
Ei ole. Se on hyvä ikä. Työelämässä arvostetaan, on kokemusta. Iän tuomia muutoksia ei vielä ole. Fysiikka kunnossa, harvoin vielä sairauksia.
Riippuu ihmisestä. Jotkut ovat tuossa vaiheessa jo raihnaisia ja vanhannäköisiä.
Näin kuusikymppisen mielestä ei ole, mutta kaksikymppisen mielestä varmaan aivan ikäloppu.
Rehellisyyden nimissä: Vanha on. Aivan sama mitä sanotte.
Minä olin 47 v, kun Peruutin kaupassa n. 80 v papparaisen kylkeen. Käännyin ja pyysin anteeksi. Hän hymyili ja sanoi: että aina on ilo, kun nuoret naiset törmäilevät häneen.
vastaus kysymykseen: ei ole.
Ei.