Aivan uskomatonta, mitä kaikkea olen 50+ vuotiaana saanut kokea siirtyessäni naisista nuoriin miehiin
Ei nuo omanikäiset naiset houkuttele yhtään ja nuoret naiset eivät välttämättä suostu toteuttamaan toiveita. Mutta nuoret bottomit tekevät mitä vaan setämiehen kullia saadakseen. Suosittelen kaikille nuorekkaille harmaaketuille.
Kommentit (9)
Joskus sitä fantisoi miltä tuntuisi olla miehen kanssa sängyssä.
Ja mitä siellä sängyssä sitten tekisi....
M55
Buaaah. Onko Eero matkalla pihan perälle maailman lopun kankkusessa 😂
Juu, kyllä sitä on viisikymppisenä katsellut naisten vaikeilua ja temppuilua jo niin paljon että on aika vaihtaa kaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä fantisoi miltä tuntuisi olla miehen kanssa sängyssä.
Ja mitä siellä sängyssä sitten tekisi....
M55
Se on aivan ihanaa. Ja tosiaan pyllyn saa ihan puhtaaksi, jos bottom osaa hommansa. Ei yllätyksiä.
AP
Voi että, mä olen rehellisesti sanottuna niin kateellinen sulle. Nuo nuoret miehet/pojat on niin mun makuuni mut en ole vielä kehdannut lähestyä. Ihailen vain kaukaa ja päästän mielikuvituksen valloilleen. Hyvä sinä !
Olen tosiaan huomannut, että jotkut vanhemmat miehet käyvät kuumina meihin nuorempiin. Minulla on sekä peppua että kullia kehuttu kovasti.
M25
Vierailija kirjoitti:
Voi että, mä olen rehellisesti sanottuna niin kateellinen sulle. Nuo nuoret miehet/pojat on niin mun makuuni mut en ole vielä kehdannut lähestyä. Ihailen vain kaukaa ja päästän mielikuvituksen valloilleen. Hyvä sinä !
Apeista niitä nykyään bongataan. Grindr ja Gayromeo hyviä. Siitä vaan profiilia tekemään. 😀 👉🏿👌🏿
AP
Vain mies tietää, miten mies tyydytetään