Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan palasina. Olen mokannut ja pelkään seurauksia. Tekisi mieli vain kadota

Vierailija
17.05.2008 |

...mutta enhän voi. Jotenkin vain tuntuu että tämä asia kaatuu päälle ja hukuttaa minut.

Moka tapahtui jo pari kuukautta sitten ja näköjään, säännöllisin väliajoin, pelko ja huoli suuremmista seurauksista palaa mieleeni ja saa minut sairaaksi. En pysty nukumaan, mahaan sattuu ja olen ihan raunioina.

Kyse ei ole mistään ihmissuhdesotkusta jonka voisi puhua halki. Tätä ei voi puhumalla tai millään muullakaan tavalla selvittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on osaksi ehkä hormoneista: murehdin, en murehdi, murehdin...

Vierailija
2/8 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt rikoksen, vai pettänyt jonkun luottamuksen, vai tehnyt jotain jonka nyt pelkäät tulevan asianomaisten tietoon vai mikä? Ei varmaan ole kiva jos tuolla lailla murehdit koko ajan. Oletko ajatellut miltä tämä ongelma näyttää vuoden päästä, vieläkö se on murehtimisen aihe silloin, vai menneisyyttä? Onko siis ohimenevä juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisihan se pitänyt arvata, että tollanen "moka" herättää uteliaisuuden. Asia on iso mulle, ei välttämättä muille.

Vierailija
4/8 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"päässyt pälkähästä", mutta pelkäät paljastuvasi ja pelkäät, että sinua syytetään enemmästäkin?

Vierailija
5/8 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se helpottais....

Vierailija
6/8 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että kirjoitat koko jutun ikään kuin kertoisit asian täällä. Sitten vain tuhoat tekstin.

Sanalliseen muotoon puettu ongelma on paljon helpommin hallittava kuin epämääräiset päässä pyörivät ajatukset.

Vierailija
7/8 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AP, tiedän tunteen. Itse "mokasin" raskauden alkuajan kun en tiennyt olevani raskaana. Huoli on ollut päivittäistä ja viduddaa lukea näitä "iik, söin juustosiivun" -juttuja.

Vierailija
8/8 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaavaa raskauden alkuaikoina kun et edes tiennyt olevasi raskaana, niin älä turhia murehdi, se ei ole mitenkään maailmanloppu eikä vaarallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme