Mies, keneltä haluaisit näyttää?
Jos julman ja epäloogisen tieteellisen kokeen seurauksena, et jatkossa voisi näyttää itseltäsi, vaan sen sijaan sinun pitäisi omaksua toisen ihmisen kasvot ja fysiikka, niin keneltä haluaisit näyttää?
Itse valitsisin Dolph Lundgrenin Rocky 4 -habituksen, myös Ivan Dragona tunnetun.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Itseltäni
Kaipa sen epäloogisuuden voi noinkin mieltää.
olisin enemmin rikas ja isokaluinen kuin komea pelkästään
Vierailija kirjoitti:
olisin enemmin rikas ja isokaluinen kuin komea pelkästään
Ja minä suosin nastarenkaita kitkojen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Joltain, joka on pitkä, raamikas ja muutenkin miehekäs.
Tuosta tulee mieleeni entinen lukioni rehtori. Tuima täti.
Vierailija kirjoitti:
Tuure Boeliukselta
Hieno vastaus. Lukijoista...
30% pitää sitä vitsinä, 30% pitää sitä vilpittömänä vastauksena ja lopuilla 40%lla ei ole hajuakaan.
Oma kalju itseni tai sitten jos sitä ei saa valita, niin jo edesmeenneet Ronald Reagan tai Cap Weinberger.
No Connor Murphy on vartaloltaan varmasti sellainen, että 99% naisista tykkäisi. Ei liian pumpattu mörkö, mutta silti hyvin lihaksikas ja todella treenattu. Tuollaisella kropalla saisi naisen kuin naisen :D
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill. Saisin kaikki naiset... ja varmaan suurimman osan miehistäkin jos haluaisin.
Täydellinen mies.
Mulla kävi sama mielessä, mutta sitten mä ajattelin ettei saisi milloinkaan olla rauhassa. Mielummin näyttäisin joltain joka ei olisi tunnettu.
Dave Franco
Hänessä on sentään samoja piirteitä kuin itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Dave Franco
Molemmat 160 senttimetriä pitkiä?
Vierailija kirjoitti:
Dave Franco
Tuossa on vinhaa perää, että useimmat eivät varmaan valitsisi jotain itseensä verrattuna täysin eri maailmasta olevaan henkilöä. Eli vaikkapa toisesta etnisyydestä tai aivan erityyppisiä kasvoja.
Sanoin useimmat, rauhoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dave Franco
Molemmat 160 senttimetriä pitkiä?
En mä häntä paljoa pidempi ole.
Itseltäni