Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys hedelmöittymisestä!

Vierailija
17.02.2024 |

Voiko sauna vaikuttaa jotenkin heikentävästi hedelmöittymiseen? Yritämme lasta.  Minulla on tänään ovulaatiopäivä, olemme harrastaneet seksiä eilen ja tänään. Äsken kävimme aika pitkän kävelyn tuolla kylmässä ulkona ja nyt tekisi ihan hirveästi mieli mennä saunaan. Eihän sauna voi jotenkin heikentää hedelmöittymistä, lämpötilan vaihtelut tms.? Tämä on varmaan tyhmä kysymys, mutta tässä kun toivoo lasta niin kovasti, niin tulee jo vainoharhaiseksi kaikista mahdollisista asioista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut vastata

T: Hedelmöityshoitolääkäri

Vierailija
2/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut mietittyä, en usko. 

Vierailija
4/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman laatua heikentää

Vierailija
5/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panette liian tiuhaan.

Jos teette sen tänään ja sit huomenna, niin tokalla kerralla siittiöiden määrä on jotain 15% normaalista, koska niiden muodostumisessa menee aikaa, useampi päivä.

Sanni16kerava 

Vierailija
6/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ei, mutta en ole varma ja voihan olla että vaikuttaa, tai sitten ei, kuka sen pystyy sanomaan, kun kumpikin vaihtoehto voi olla yhtä vahvoilla, tai mikäpä minä siitä olen mitään sanomaan, kun en tiedä, tai ehkä tietäisin jos olisin joskus kysynyt joltain siitä tietävältä, joka olisi voinut sanoa ettei vaikuta, tai voi olla että vaikuttaa.

Vierailija
7/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi vaikuttaa 100% varmuudella. Lopeta turha stressaaminen ja elä mahdollisimman normaalisti. Tsemppiä!

Vierailija
8/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske painaa tosi syvälle seuraavalla kertaa ja sitten nostat jalat seinää vasten ja jotain tyynyä pyllyn alle että sperma pysyy sisällä pidempään.

Vierailija
9/9 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kommentteja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi