Olen ihan ihastunut William Morrisin tapetteihin. En vaan tiedä "uskallanko" laittaa niitä
Katsokaa nyt tätäkin https://www.selectedwallpapers.com/cdn/shop/products/Leicester-behang-M… ihana.
Haluaisin tapetoida olkkarin tuolla tapetilla. Mutta jos en tykkääkään🙈 Missään ei ole mahdollisuutta nähdä miltä se "tuntuu" huoneessa. Näyttepaloja on mahdollista tilata joo mutta ei se ole sama kuin koko seinien tapetointi.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään myös kuin hullu puurosta tästä keskolaisesta, tuossa on hieno syvyysvaikutelma mitä ei yleensä tapetissa ole.
Rustan tapeteista en tykkää, kuvio on liian staattinen ja raskas ja täysi, siitä tulee tympeä ja vie ilmatilaa. Jännä, kun siinä on kuitenkin ilmeisesti kopioitu tuota Morrrisin pimpernelliä. Joka taas hengittää, koska kuvio aaltoilee pystysuunnassa.
Mietin tämän keskustelun myötä, voisinko laittaa vanhaan tupakeittiöön tapettia harmaiden levyseinien peitoksi. Alaosa paneloitu. Eipä ole tullut aiemmin mieleen.
Tietenkin voit, miksei voisi? Meillä on vanhan talon keittiössä yläosassa Morrisin Golden Lily tapetti ja alaosassa tapetin vihreän sävyyn maalattu paneeli. Myös jalka-, katto ja ikkunalistat on maalattu samalla vihreällä.
Mä tykkään myös kuin hullu puurosta tästä keskolaisesta, tuossa on hieno syvyysvaikutelma mitä ei yleensä tapetissa ole.
Rustan tapeteista en tykkää, kuvio on liian staattinen ja raskas ja täysi, siitä tulee tympeä ja vie ilmatilaa. Jännä, kun siinä on kuitenkin ilmeisesti kopioitu tuota Morrrisin pimpernelliä. Joka taas hengittää, koska kuvio aaltoilee pystysuunnassa.
Mietin tämän keskustelun myötä, voisinko laittaa vanhaan tupakeittiöön tapettia harmaiden levyseinien peitoksi. Alaosa paneloitu. Eipä ole tullut aiemmin mieleen.