Hippoksen toimitusjohtaja Minna Mäenpäällä ei ole resursseja puuttua Ypäjän hevosopistolla tapahtuvaan eläinrääkkäykseen
Minna ei myöskään muista että hänelle on kyseisestä eläinrääkkäyksestä kerrottu.
Miten voi olla toimitusjohtajana jos ei kykene puuttumaan alaistensa tekemiin eläinrääkkäyksiin?
Kommentit (25)
Korruptio haisee pidemmälle kuin hevonpaska.
Poliisin pitäisi tehdä Ypäjälle ratsia eläinsuojeluviranomaisten kanssa.
Luin jutun. Miten toimari voi sanoa että ei ole resursseja?
Vierailija kirjoitti:
Korruptio haisee pidemmälle kuin hevonpaska.
Hyvävelijärjestöt voivat olla myös hyväsiskojärjestöjä.
Jännä nähdä saako kukaan potkuja. Ei ainakaan kukaan johtaja. Joku hevostenhoitaja voi saada varoituksen.
Jos olisin saanut tietää tuosta eläinrääkkäyksestä niin olisin ajanut välittömästi Ypäjälle ja repinyt sen rehtorin perseeltään talleille näyttämään mikä siellä on tilanne.
Nyt kettutytöt pelastamaan hevosia.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä saako kukaan potkuja. Ei ainakaan kukaan johtaja. Joku hevostenhoitaja voi saada varoituksen.
Jos johtaja joutuu lähtemään niin sille lyödään parin vuoden palkka kouraan lohdutukseksi.
Eikö viranomaisilla ole joku velvollisuus tutkia tuota?
Eikös kaikki hevosihmiset hakkaa niitä elukoita?
Ainakin ravimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monia hevosia, jotka mielellään antaisivat potkut heille. Ihaha haa, hirtehishuumoria.
Älkää silti unohtako kidutettua varsaa joka kuoli vammoihin.
Joko muisti palailee? Saanko tuo pulju veikkausvaroja? Mitä sponsorit tuumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos johtaja joutuu lähtemään niin sille lyödään parin vuoden palkka kouraan lohdutukseksi.
Niinkutsuttu lantainen kädenpuristus.
Minä olin hetken töissä ratsastusopistolla Ypäjällä.
Ypäjän hevosopisto saa kauheita tukia. Monestakin suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin hetken töissä ratsastusopistolla Ypäjällä.
Pitääkö dokkari paikkansa?
Oksettava eukko. Toivottavasti hänelle tehdään samat, kuin varsaparalle 🐴
Vierailija kirjoitti:
Poliisin pitäisi tehdä Ypäjälle ratsia eläinsuojeluviranomaisten kanssa.
Ja äkkiä ennen kuin syylliset peittävät jälkensä.
Joku toimittelija saisi kaivaa Mäenpään kameran eteen selittämään että miten tuo asia häneltä "sitten vain jäi".
Kyseisellä muijalla ei ole puhelinta? Jos olisin tuossa asemassa niin asiaan olisi puututtu samana päivänä kun tieto olisi minut saavuttanut.