Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha 67-vuotias papparainen, ei ymmärrä että hän on pian 70-vuotias. Ei oo lopettanut tupakanpolttoa ja syö epäterveellisesti.

Vierailija
17.02.2024 |

Lääkärille valehtelee elintavoistaan, mutta hammaslääkäri huomauttanut hampaiden ja ikenien kunnosta tupakoinnin seurauksena. Hampaat saattaa tippua pian suusta!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On elänyt yksin 20 vuotta ja sen mukaista on elämäkin. Kukaan nainen ei oo kiinnostunut. t.ap

En yhtään ihmettele, että paappa ei halua kotiinsa uutta pirttihirmua. Elelee tyytyväisenä sen minkä elää.

Vierailija
22/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappa on nyt päättänyt päättää elämänsä tupakan kanssa. Anna hänen tehdä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mummeli
23/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä hänen onkin ihan turha ruveta muuttelemaan mukaviksi katsomiaan elämäntapoja.

Minun pappani eli liki kahdeksankymppiseksi. Poltti nuoresta asti tupakkaa, viimeisinä vuosina kääri itse sätkänsä. Söi epäterveellisesti, lisäsi suolaa jokaiseen ruokaan ennen kuin edes maistoi. Läski oli herkkuaan. Ei ollut koskaan sairaalassa, mutta viimeisen vuotensa vietti vanhainkodissa. Sitä ennen asui tyttärensä eli äitini kodissa. Että tässä teille mallia ituhipit. Minä en ole ottanut mallia, en käytä paljon suolaa ja tupakkaan en koske.

moi

Vierailija
24/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän