Pyysin chat GPT:tä kirjoittamaan parodisen aloituksen av-palstan tyyliin, tällainen tuli
Ollaan ajauduttu tilanteeseen, jossa me kaksi työssäkäyvää ihmistä ei päästä yhteisymmärrykseen kotitöistä ja näkymättömästä metatyöstä. Mies toki "auttaa", mutta kaikki vastuu kaikesta tuntuu olevan koko ajan minulla. Minä tiedän, kenellä lapsella pitää olla luistimet minäkin päivänä, milloin on hammaslääkärit, paljonko lapset painavat ja mikä niiden vaate- ja kenkien koko on. Minä suunnittelen ruokalistat ja katson, mitä kaapeissa on ruokakauppalistaa varten. Minä pesen pyykit, ripustan ja viikkaan. Imuroin, vaihdan lakanat, tiskaan, teen ruoan. Tai siis niiden vastuu on minulla ja mies auttaa, jos pyydän.
Tänään lähden iltapäivällä viikon työmatkalle. Mies jää kolmen lapsen kanssa kotiin. En ole jättänyt minkäänlaisia ohjeita, en kauppalistoja, en mitään. Toivon, että tämä viikko olisi miehelle herätys. Vessapaperi loppuu huomenna, ruokaa ei ole, murot ja kaurahiutaleet lopussa, myös miehen kahvimaito loppui aamulla. Normaalisti olisin tietenkin varautunut näihin jo monta päivää sitten, kun olisin käynyt jääkaappeja ja kuivakaappeja läpi, mutta nyt en.
Pyykkejä en ole pessyt moneen päivään, pyykkikorin kansi ei mene enää kiinni. Olen viimeksi imuroinut ja pessyt vessat viime lauantaina ja lapsiperhe kun ollaan, sotku näkyy jo.
Lauantaina on keskimmäisen lapsen kaverisynttärit. Lahjaa en ole hankkinut mukaan annettavaksi, enkä laittanut mitään juhlavaatteita valmiiksi.
Olen ehkä pikkumainen, mutta tämä viikko tulee meille molemmille tarpeeseen.
Kommentit (8)
Kohta tantat on ketjussa vastaamassa miten kaihea tuo mies on ja saa nyt pärjäillä.
Käyttävätköhän trollit jo chatgpt:ta apuna
Vierailija kirjoitti:
Käyttävätköhän trollit jo chatgpt:ta apuna
Ei mutta palstatädit käyttää.
Ei pysty lukemaan CHAT GP:n tekstejä. Kankeampaa kuin lakikirjojen kapulakieli. Onko CHATGP joku virkamies, kun kirjoittaa noin jäykästi? En pysty lukemaan CHAT GP:n juttuja.
Mitähän tekoälyä Kalevauva käyttää, kun tekevät biisejä Vauva-palstan jutuista. 😂
Juuri oli Levyraadissa niiden Hämeenlinnasta tehty kappale.
Ehtaa velavanhojenpiikojen tyylistä ulinaa 👍🏼