Täällä kirjoitettiin Madeiran matkasta maksetun yli 3000 €. Milläs köyhä matkustaa?
Että ottaa aivoon. Toinen laittaa 3000 € pelkkään matkaan ja toinen joutuu etsimään kaupasta tarjouksia, ruokajonoonkin nöyrtymään. Keitä te luulette olevanne, te ryöstäilijät? Milloinkas köyhän matkan kustannatte?
Kommentit (616)
Ei sitä AI-matkaa tarvii ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"hyvä" avaus. Toisilla on rahaa ja toisilla ei. Yhtään ei avattu sitä miksi ap kuuluu jälkimmäisiin.
Ei sitä tarvi avata, näkyyhän se viesteistä. Sekopää alkoholisti keskellä päivää aivan tumuissaan.
Ja sekin tarvisi jonkun palkata. Voi sitä onnellista työnantajaa, joka tuon saa riesakseen.
Työttömiä ei voi lähettää koulutukseen toiseen kaupunkiin yksin. Ensinnäkään he eivät osaa ostaa juna tai linja-auto lippuja. Eivät osaa käyttää karttasovelluksia.
Voivat jäädä väärässä paikassa pois niin että joudutaan laittamaan viranomaiset etsimään.
On ihmisiä jotka ovat jo 50 eivätkä ole koskaan menneet junalla tai linja-autolla toiseen kaupunkiin.
Eli jos
Lyhyitä 170 cm pikkumiehiä ei voi lähettää toiseen kaupunkiin.
Sinne halutaan miehiä, ei pikkupoikia työpaikkaa edustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Katselin kesällä vr :n junaa. Ja olisi niin tehnyt mieli mennä kyytiin. Olen ollut junassa 30 vuotta sitten.
Mutta kun ei ole rahaa niin ei ole rahaa. Meillä on Suomessa nämä palkattomat työmarkkinatuella tehtävät työkokeilut.
Ratikalla olisi varmaan joskus kiva matkustaa. Mutta kun ei ole rahaa.
Ihmettelin miksi nuorisoporukka ratikassa nauraa, mutta sitten tajusin, että ne nauraa minulle, lyhyelle pikkumiehelle.
Miksi ei saisi käyttää siivoojaa? 😂
Aivan mahtavaahan on jos joku voi työllistää muita?
Lol, mistä tää tyyppi on karannu?
Meidänkään perhe ei ikinä matkustellut ulkomaille. Kerrankin muistan kun ajettiin kotimatkalla sukulaisten luota ja visulahti oli matkanvarrella ja sen porteille pysähdyttiin kun meinattiin mennä ja kun isä näki hinnat niin pyörähdettiin ympäri ja lähdettiin kotiin. Kyllä silloin pientä ihmistä harmitti kovasti..
Nyt alan olla keski-iässä ja lasten kanssa on tullut reissailtua ulkomaita myöten. Se että elät köyhän lapsuuden tai ei ole varaa nyt lähteä ei tarkoita että se ei ikinä onnistuisi. Paljon on itsestäsi kiinni
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä AI-matkaa tarvii ottaa.
No ei niin. AV-ryhmämatkojakin usein tarjolla, Porvooseen Savonrannalle jne. 😂
Miksi te naiset leikkaatte lyhyen tukan, kun tiedätte että näytätte siinä rumilta. Turhaan laitatte meikkiä naamaan. Ja baarissa näytätte mieheltä joka on erehdyksessä laittanut hameen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset leikkaatte lyhyen tukan, kun tiedätte että näytätte siinä rumilta. Turhaan laitatte meikkiä naamaan. Ja baarissa näytätte mieheltä joka on erehdyksessä laittanut hameen päälle.
Ketä kiinnostaa mitä sunlainen juoppohullu on mieltä?
Siis lyhyt tukka ja hame ei sovi.
Jos haluaa näyttää mieheltä ja leikata lyhyen tukan niin kannattaa käyttää niitä housuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sä itteäsi meikkaat, ei kukaan ole susta kiinnostunut.
Miksi sä olit bikineissä viime kesänä raskausarpia esittelemässä. Nuoret kuvaa kännykällä rannalla ja sua nauretaan videoissa ikuisesti.
Kaikki saa leikata sellaisen tukan kuin haluaa ja sun mielipiteellä ei siihen oo merkitystä! Ja käyttää niitä hameitakin!
Miks itse kirjotat sekopääjuttuja palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa leikata sellaisen tukan kuin haluaa ja sun mielipiteellä ei siihen oo merkitystä! Ja käyttää niitä hameitakin!
Miks itse kirjotat sekopääjuttuja palstalle?
Kyllä sä saat rumalta näyttää ihan rauhassa, leikkaa vaan se poikatukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä olit bikineissä viime kesänä raskausarpia esittelemässä. Nuoret kuvaa kännykällä rannalla ja sua nauretaan videoissa ikuisesti.
Mä en juuri meikkaile mut silti vientiä riittäis vaikka joka sormelle. Ja mä viihdyn paremmin lenkkipolulla ku rantsuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en juuri meikkaile mut silti vientiä riittäis vaikka joka sormelle. Ja mä viihdyn paremmin lenkkipolulla ku rantsuilla.
Ai, oletko sä se mistä miehet juorusi ravintolassa porukalla, että on rumat häppärit ja genitaaliherpes.
Vierailija kirjoitti:
Meidänkään perhe ei ikinä matkustellut ulkomaille. Kerrankin muistan kun ajettiin kotimatkalla sukulaisten luota ja visulahti oli matkanvarrella ja sen porteille pysähdyttiin kun meinattiin mennä ja kun isä näki hinnat niin pyörähdettiin ympäri ja lähdettiin kotiin. Kyllä silloin pientä ihmistä harmitti kovasti..
Nyt alan olla keski-iässä ja lasten kanssa on tullut reissailtua ulkomaita myöten. Se että elät köyhän lapsuuden tai ei ole varaa nyt lähteä ei tarkoita että se ei ikinä onnistuisi. Paljon on itsestäsi kiinni
Jos ikää on 50 niin täytyisi päästä kokemaan edes junalla toisessa kaupungissa käynti.
Ei kannata laittaa facebookkiin niitä bikinikuvia. Ihmiset suurentaa noita kuvia ja näkyy raskausarvet.
Vierailija kirjoitti:
Ai, oletko sä se mistä miehet juorusi ravintolassa porukalla, että on rumat häppärit ja genitaaliherpes.
En, mut sä oot se juoppohullu joka spämmää sekopäisyyksiä Av-foorumilla. 😂😂😂
Köyhän ei tarvitse matkustaa. Jos ei ole rahaa, ei matkusta. Niin yksinkertaista se on. Mitä ihmettä siellä nitiset, sekopää?
Katselin kesällä vr :n junaa. Ja olisi niin tehnyt mieli mennä kyytiin. Olen ollut junassa 30 vuotta sitten.
Mutta kun ei ole rahaa niin ei ole rahaa. Meillä on Suomessa nämä palkattomat työmarkkinatuella tehtävät työkokeilut.
Ratikalla olisi varmaan joskus kiva matkustaa. Mutta kun ei ole rahaa.