Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienten lasten vanhemmat, miten vietätte tämän viikonlopun?

Vierailija
17.02.2024 |

Onko teillä ns. omaa aikaa ollenkaan? Kuinka hoidatte omaa parisuhdetta ruuhkavuosien keskellä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tai parisuhdeaikaa on iltaisin, kun lapset nukkuvat. Muuten on perheaikaa.

Vierailija
2/5 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään uimaan. Muuten rentoa perheaikaa eri kokoonpanoissa. Huomiselle ajattelin katsoa teatterilippuja minulle ja lapselle, niin mies saa vähän omaa aikaa. Parisuhdeaikaa on sitten illalla klo 20 jälkeen, kun lapsi on nukkumassa. 

Ensi viikolla ajateltiin viedä lapsi mummolaan ja karata itse syömään ja hotelliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤪

Vierailija
4/5 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mennään kirjastoon ja sen jälkeen kahvilaan juomaan kaakaota. Samalla ulkoilua puistossa. Illalla lapset katselevat tyytyväisinä lainaamiaan kirjoja. Iltasadun lukemisen jälkeen nukahtavat rauhallisesti. Sitten alkaa meidän vanhempien 'oma aika'. Huomiseksi ei olla suunniteltu mitään. Varmaan rauhallista oloa ja paljon ulkoilua. 

Vierailija
5/5 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähdetään uimaan. Muuten rentoa perheaikaa eri kokoonpanoissa. Huomiselle ajattelin katsoa teatterilippuja minulle ja lapselle, niin mies saa vähän omaa aikaa. Parisuhdeaikaa on sitten illalla klo 20 jälkeen, kun lapsi on nukkumassa. 

Ensi viikolla ajateltiin viedä lapsi mummolaan ja karata itse syömään ja hotelliin.

Kuulostaapa mukavalta. Minkä ikäinen lapsi? Mukavaan aikaan menee ainakin nukkumaan, joten aikaa jää vanhemmillekin. Myös tukiverkostot on hyvät. Aika ideaalitilanne!