Presidentinvaalien tulos ei ole vielä taputeltu! Yksi seikka kaikilta on päässyt unohtumaan
Paavo Väyrynen etsii yhä kadonneita kannattajakorttejaan. Kun ne löytyy, menee vaalitulos uusiksi ja Stubbin irvistys kääntyy nurinpäin! Go Väykkä! Jossain ne kortit on piilossa.
Kommentit (7)
Paavo on vähän sekaisin. Kannattajakortteja oli mutta ne lähetettiin epähuomiossa Viroon, jossa tuntematon vastaanottaja otti ne ja vei piiloon.
Paavo voi matkustaa aikakoneella menneisyyteen ja viedä puuttuvat kortit itse määräajassa Helsingin vaalilautakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
YLE: "Helsingin poliisilaitoksen mukaan Paavo Väyrysen kannattajakorttien vähäinen määrä ei anna aihetta rikosepäilyyn."
Jotain outoa tuossa kyllä nyt on.
Ai siinä, että Paavolla ei ole kannatusta? Keminmaalta katsoessa asia saattaa toki näyttää erilaiselta kuin muualla maassa.
Oletko ihan terve. ap? Etpä ole, hae apua tuohon päässäsi surisevaan mehiläispesään. Tee se heti maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Paavo voi matkustaa aikakoneella menneisyyteen ja viedä puuttuvat kortit itse määräajassa Helsingin vaalilautakuntaan.
Nevadasta löytyy 11.000 Paavolle annettua ääntä, kun oikein kaivetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevadasta löytyy 11.000 Paavolle annettua ääntä, kun oikein kaivetaan.
Nevadassa ja Virossa on äänisaalis Paavolle.
YLE: "Helsingin poliisilaitoksen mukaan Paavo Väyrysen kannattajakorttien vähäinen määrä ei anna aihetta rikosepäilyyn."
https://yle.fi/a/74-20068486
Jotain outoa tuossa kyllä nyt on.