Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just lähti tinder mies jolle olin vain hetken huvia!

Vierailija
16.02.2024 |

Satuttaa...itellä oli kehittymässä tunteita. Tuntuu tyhjältä. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi on vähän sellainen karkkikauppa , ei sieltä vakavaa parisuhdetta kannata etsiä , mutta hetken hupia ja laastarisuhteita kyllä . 

Vierailija
22/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure olen minäkin miehenä saanut pakkeja naisilta. - Ikävää on, että aina en ole edes kyennyt ymmärtämään, että mitä tein väärin tai mikä minussa on, että kohtaloni on ollut päästä tai joutua, kuinka vain parhaimmassakin tapauksessa naisen kanssa kaveriksi tai jopa ystäviksi e. ns friendzonelle  Ja nainen on halunnut edetä parisuhteeseen tai muutoon kuin jatkaa kanssani etenemällä parisuhteeseen.

Älkää ymmärtäkö väärin. Mahdollsiuus olla kaverina ja ystävänä nais(t)en kanssa on antanut ja antaa edelleen enemmän kuin paljon ja on rikastuttanut elämääni enemmän, kuin osaan, ainakaan lyhyesti kuvata. (Toki toedän, että joillekin pyyntö tai lausahdus siitä, että voisimmeko olla vastaisuudessa ystäviä tai kavereita on vain korulause, vailla pohjaa)-.

Miellän ja ymmärrän kaveruuden ja ystävyyden olevan kuitenkin jotain muuta kuin elää ja olla ydessä sen yhden ja eritysien kanssa parisuhteessa   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että nainen antaa ja mies saa.

Vierailija
25/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on naisten "karkkikauppa" ja Thaimaa miesten.

Tinderin halutuin 10% miehistä elää yltäkylläistä elämää ja Thaimaassa kauneimmilla naisilla on hienot talot ja autot.

Vierailija
26/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin halutuin 10% miehistä elää yltäkylläistä elämää ja Thaimaassa kauneimmilla naisilla on hienot talot ja autot.

Ohis. Väitän miehenä. sellainen mies jolla on huomattavan suuria vaikeuksia löytää itselleen millään tavoin itselleen nais -seuraa tuskin onnistuu saamaan mutkattomasti ja helposti, ei ainakaan ilman rahallista panostusta (maksamista) saamaan itselleen haluamaansa nais- seuraa Thaimaasta tai mistään muualtakaan Suomen rajojen ulkopuolelta  

Vierailija
27/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Väitän miehenä. sellainen mies jolla on huomattavan suuria vaikeuksia löytää itselleen millään tavoin itselleen nais -seuraa tuskin onnistuu saamaan mutkattomasti ja helposti, ei ainakaan ilman rahallista panostusta (maksamista) saamaan itselleen haluamaansa nais- seuraa Thaimaasta tai mistään muualtakaan Suomen rajojen ulkopuolelta  

Ulkomailla naisilla on erilaiset kriteerit miehille kuin mitä Suomessa. Tärkeä ero esim. Thaimaan ja Suomen välillä on se, että Thaimaassa feminismi on harvinaista.

Vierailija
28/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder tarjoaa naisille seksiä, vähemmän parisuhteita. Miehet (yli 50%) hakevat seksin muualta. Se että naiset saavat seksiä helposti maksamatta ei tee miesten tilannetta toivottomaksi. Täytyy vain hyväksyä että samaan asemaan missä naiset ovat Suomessa pääsee vain rahalla ja ulkomailla. Hyvät parisuhteet ovat kaikille vaikeita. Jos mies ei saa parisuhdetta, niin miksi ei valitsisi toiseksi parasta vaihtoehtoa? Kuka haluaa kuolla neitsyenä?

Vierailija
29/38 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla naisilla on erilaiset kriteerit miehille kuin mitä Suomessa. Tärkeä ero esim. Thaimaan ja Suomen välillä on se, että Thaimaassa feminismi on harvinaista.

Kiitos kommentistasi. Mutta se, että feminismi on harvinaista ei automaattisesti tarkoita sitä, että naisseuraa olisi mutkattomampaa löytää, jollei omaa esimerkiksi rahaa. - Pidempään tuutavuuteen /  suhteeseen saattaisi olla ihan kibva lisä jos olsi myös yhteine kieli, jolla kommunikoida; vaikka ei sen (yhteisen kielen) puute ole estänut kaikka suurissa toiveissa ja odotuksissa olevia suuntaamasta toiselle puolelle tellusta "rakkauden perässä", kuten moni on mm. 90 päivää morsiammena (90 Day Fiance) Jenkki tv-realitysta saataneet nähdä jo useamman vuoden ajan .

Vierailija
30/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se naamasta tai kropasta ole kiinni kenen kanssa oikeasti kolahtaa. Se on just parasta, että sellainen tyyppi voi olla jotain ihan muuta, mitä kuvittelee haluavansa. Näin kävi mullekin, ja hyvin kävikin.

Kyllä se voi olla. Viimeisimmillä tindertreffeilläni näin miehen ilmeestä heti kohdatessamme että en ole ollenkaan hänen tyyppiään ja saan seuraavana päivänä "ei kemiaa" -viestin. Ja niin kävikin, vaikka meidän kemia oli parempi mitä mulla on koskaan ollut kenenkään kanssa. Moni mies, jonka kanssa en ole saanut juteltua suunnilleen mitään eli ei ole ollut tasan minkäänlaista kemiaa, on ollut ihan innoissaan näkemässä uudestaan.

Vierailija
32/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta koko Tinder vaikuttaa kamalalta. Tietysti olen keski-ikäinen pitkässä parisuhteessa, mutta en käsitä Tinderin suosiota. En ole mikään tiukkapipo ja nuorempana pystyi harrastamaan yhden illan suhteita ihan kepeästi, mutta siitä huolimatta vaikea kuvitella, että tuollaisissa lihamarkkinoissa olisi mitään hauskaa. 

Vierailija
33/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin että tarkoittaako se että olen ruma kun tämä mies sanoi että älä yritä tinderissä komeimpia! Oon itse luullut olevani ihan hyvännäköinen kasvoista, mistä mä tiedän?

Ap

Vierailija
34/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä enää tämän jälkeen laita oikealle tyyppejä jotka etsivät "hupia vähäksi aikaa".

M30

Tää etsi parisuhdetta, ei vaan mun kanssani! Tuntuu että olen liian ruma

Ap

Ap yllättyi kun ei tiennyt että Tinder on seksi appi eikä parisuhde appi.

Vierailija
35/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa rumasti sanottu tuo "älä yritä komeimpia". Ihan ällöä käytöstä, vaikka olisit susiruma. Ei toisen ulkonäköä piikitellä tuolla tavoin. 

Olen nyt 48-vuotias ja miettinyt, että jos ero tulisi, olisin onnellisesti yksin loppuelämäni. Nauttisin omasta ajasta ja kävisin töissä. Matkustelen mielelläni tarvittaessa yksin. En kaipaisi mitään viritystä. 

Vierailija
36/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa rumasti sanottu tuo "älä yritä komeimpia". Ihan ällöä käytöstä, vaikka olisit susiruma. Ei toisen ulkonäköä piikitellä tuolla tavoin. 

Olen nyt 48-vuotias ja miettinyt, että jos ero tulisi, olisin onnellisesti yksin loppuelämäni. Nauttisin omasta ajasta ja kävisin töissä. Matkustelen mielelläni tarvittaessa yksin. En kaipaisi mitään viritystä. 

Joo oli kyllä! Mä en oikein nyt tiedä oonko nätti vai ruma. Ehkä miehet kehuu vaan saadakseen sänkyyn. 

Ap

Vierailija
37/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat typeriä.

Miksi annoit? Ja luuletko että me hyvät miehet huolitaan tuollaisia naisia, jotka antaa Tinder-miehille?

Vierailija
38/38 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se naamasta tai kropasta ole kiinni kenen kanssa oikeasti kolahtaa. Se on just parasta, että sellainen tyyppi voi olla jotain ihan muuta, mitä kuvittelee haluavansa. Näin kävi mullekin, ja hyvin kävikin.

Kyllä se voi olla. Viimeisimmillä tindertreffeilläni näin miehen ilmeestä heti kohdatessamme että en ole ollenkaan hänen tyyppiään ja saan seuraavana päivänä "ei kemiaa" -viestin. Ja niin kävikin, vaikka meidän kemia oli parempi mitä mulla on koskaan ollut kenenkään kanssa. Moni mies, jonka kanssa en ole saanut juteltua suunnilleen mitään eli ei ole ollut tasan minkäänlaista kemiaa, on ollut ihan innoissaan näkemässä uudestaan.

Kemia on tunteita, mutta juttuun voi tulla ilman tunteitakin erinomaisesti. Se on samalla aaltopituudella olemista, mutta ei välttämättä kemiaa. Kemiaa voi olla kahden hiljaisenkin välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä