Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut jaksaa käyttää puhelinta ainoana netinkäyttövälineenä?

Vierailija
16.02.2024 |

Näitäkin ihmisiä on, itsekin tunnen. Kyllähän puhelimella jotain Vauvapalstaa tai Iltasanomia lukee, mutta onhan se netin käyttö ihan hemmetin hidasta ja jäykkää, jos oikeasti pitää asioita hoitaa. Suppeat valikot ja koko ajan saa olla räpelöimässä sormilla että suurentaa ja pienentää. Tietokoneen näytöllä ja hiirellä teet samat asiat todella paljon nopeammin ja käyttömukavammin. Ei ole niitä surkeita mobiilivalikoitakaan riesana, vaan valikot lävähtää kaikessa laajuudessaan heti silmien eteen isolle näytölle.

Olen miettinyt että ovatkohan nämä puhelimeen kiinnikasvaneet oikeasti unohtaneet esimerkiksi tietokoneen käyttömukavuuden nettiasioissa ja eivät enää ikään kuin tiedä paremmasta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole köyhällä varaa kunnon varusteisiin.

Vierailija
2/3 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det finns olika telefoner. Alla är inte utrustade med små rutor och långsamma processorer.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä mun kannettavaa oikeastaan mihinkään. Asioin netissä vain pieniä pätkiä kerrallaan, joten puhelin on paljon näppärämpi väline minulle. Sitten valitsisin tietysti kannettavan, jos kirjoittaisin vaikka työhakemusta.