Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän täytyy oppia SUOJELEMAAN omaa energiaanne

Vierailija
16.02.2024 |

Jos te olette herkkiä ihmisiä, niin viimenen asia mitä teidän pitäisi tehdä on se että te ryvette noissa IL/IS horinoissa missä 90% ei ole mitään perää, ne on vaan uhkakuvien ja väärän todellisuuden luomista ihmisille. 

Ne jutut tuhoo herkän ja henkisen ihmisen, se on myös niiden juttujen tarkoitus. (jokainen voi itse pohtia miksi, ei luulisi olevan vaikea ymmärtää syytä sille)

Mä en itse lue niitä ollenkaan, en ole tehnyt sitä moneen vuoteen. Nyt mulla vahingossa sattui tuo 4 vuotiaan lapsen tapaus tulemaan mun FB feedille, olinhan mä murtunut. Mä koin aivan hirveän tuskan ja häiriön omassa energiakentässäni. 

Vetäkää rajoja, ja lopettakaa niissä jutuissa uiminen. Se ei ole hyväksi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/6 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta, välttelen itsekin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui sentään, häiriö energiakentässä. Sulkekaa vaan silmät. Minäkin suljen silmät, kun teille käy huonosti. 

Vierailija
4/6 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia-Eevan jutut vol.345.

Nää on hellyttävän höpsöjä nämä sun ohjeet ja energiat.

Vierailija
5/6 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eihän siinä voita mitään kun niitä juttuja lukee. Se on tavallaan sellainen oma kupla missä elää, kaikki pelottaa ja ahdistaa jne. 

Vierailija
6/6 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Eihän siinä voita mitään kun niitä juttuja lukee. Se on tavallaan sellainen oma kupla missä elää, kaikki pelottaa ja ahdistaa jne. 

Sehän vasta onkin kuplautumista, kun tietoisesti kieltäytyy seuraamasta ympärillä olevia tapahtumia, ettei vaan herkkään sieluun tule kolhua!

Mun mielestä kuuluu yleissivistykseen seurata uutisia, edes otsikkotasolla. Ja niitä voi seurata muualtakin kuin keltaisesta lehdistöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän