Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä enää käytä normikassaa, jos vain mahdollista. Niissä on aina kiireen tuntu läsnä.

Vierailija
16.02.2024 |

Itsepalvelukassoilla saa olla hidasliikkeinen ihan rauhassa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mielenkiintoista. Kerro toki lisää?

Vierailija
2/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai minulla niin että haluan itselleni näyttää että teen sen nopeammin. Naps naps naps. Ja kaikki järjestellään heti samantien kassiin tehokkaasti ja järkevästi painavat ensin laittaen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä nimenomaan kutsuta pikakassoiksi

Vierailija
4/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tulet tänne ulisemaan. Pidä turpasi kiinni. 

Vierailija
5/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans asioin itsepalvelukassalla aina kun mahdollista. Mutta siitä syystä, että pääsen sitä kautta nopeammin kaupasta ulos. Pienten ostosten kanssa pakkaan ne suoraan kauppakassiin kassalla, suurempien ostosten kanssa käytän Prisman itsepalveluskanneria, jolloin pakkaan ostokset suoraa kauppakassiin niitä keräillessä.

Vierailija
6/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat ihmiset ovat hyödyttömiä.

Vierailija
7/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassoilla on kurja käydä takanatulevien kiukkuisten asiakkaiden takia.

Olen aina ihan paniikissa, että nyt pitää olla nopea ja tehokas ja huippujärjestelmällinen. Sitten alan jännittää. Maksukortti lipeää hikisistä käsistä. Takanaoleva jonottaja huokailee ja mulkoilee passiivisaggressiivisesti. Kun saan maksuprosessin läpi, pakkaan, sählään, tavaroita lentelee ja prosessi vain hidastuu.

Takana tuleva tehotäti puhisee mielenosoituksellisesti, pakkaa ostokset valonnopeudella kestokassiin ja korot kopisten kipittää ulos marketista. Olisin niin kernaasti tuo tehotäti! Mutta olen juuri se hidastelava, vaivaa aiheuttava, punainen ja hikinen sekä homssuinen sähläritäti. Lottoa en kuitenkaan harrasta. Se luettakoon ainoakse edukseni kassatilanteissa. 

Vierailija
8/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaat ihmiset ovat hyödyttömiä.

maailmankuvasi on sairas

Vierailija
9/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en missään nimessä mene itsepalvelukassalle. Niiden tarkoitus on pitkässä juoksussa selvä: järjestää potkut ihmiskassoille. Kun kaikki kansa on koulutettu niihin, ihmiskassat saavat potkut ja pidetään vain pari tyyppiä auttamassa itsepalvelukassoilla. 

Olen myös huomannut, että niiden olemassaolo hidastaa tavallista kassajonoa yhdessä lähikaupassani, sillä ne eivät toimi ja kassa joutuu keskeyttämään normikassalla olon auttaakseen itsepalvelukassaa ja usein ostamiani tarjoustuotteita ei muutenkaan voi niissä maksaa. Toki tämä on kaiketi muuttumassa osassa paikossa. Tuossa lähipaikassa itsepalvelukassa ei myöskään ole aina edes käytössä.

Vierailija
10/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava totuus on että hitaat ihmiset aiheuttavat ärtymystä muissa. Huomaa kassajonossa että jos siinä on rollaattorilla liikkuva ihminen niin kukaan ei halua mennä hänen kanssaan samaan jonoon. Oletus on että on hidas. Itse huomaan tekeväni myös niin. Tehokkuus ratkaisee nykypäivänä.

Vierailija
11/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on enempi kiireen tuntu niillä pikakassoilla

Vierailija
12/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava totuus on että hitaat ihmiset aiheuttavat ärtymystä muissa. Huomaa kassajonossa että jos siinä on rollaattorilla liikkuva ihminen niin kukaan ei halua mennä hänen kanssaan samaan jonoon. Oletus on että on hidas. Itse huomaan tekeväni myös niin. Tehokkuus ratkaisee nykypäivänä.

Onneksi on niitä kauppoja nykyään, missä on erikseen se rauhallinen hitaitten kassa.

Vierailija
13/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valitettava totuus on että hitaat ihmiset aiheuttavat ärtymystä muissa. "

Ihanaa! Toivottavasti pysyt nopeana ja tehokkaana superihmisenä aina. Sinähän et vanhene, etkä sairastu, etkä tule tarvitsemaan rollaattoria koskaan. Olethan kaiken sellaisen yläpuolella. <3

Vierailija
14/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas halua edistää sitä että ruokakauppa tekee suurvoittoja mutta työllistää mahdollismimman vähän myyjiä.

Vierailija
15/15 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastusta hitaita ihmisiä pikakassoilla, mutta ihmettelen välillä miksi lapsiperheet tunkee niille ~2-3 mukalan ja rattaiden kanssa sekoilemaan ja kulkuväylää tukkimaan.