Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavaa olla parisuhdemarkkinoilla koska naiset yliarvioi tasonsa.

Vierailija
16.02.2024 |

Sinkkuna kun elät niin liian usein alhaisen tason naiset lähestyy sinua ja heille on vaikea kertoa suoraan rehellisesti miksi kyseiset naiset ei kiinnosta. Itse olen ok näköinen,normaali kokoinen,keskituloinen ja ihan mukava miekkonen. 

Haluan keskitasoisen naisen kumppaniksi enkä rumaa tai lihavaa naista.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti ne keskitason naiset sitten saavat kumppanin. Vaikka olivat muka yliarvioineet tasonsa.

Ap on taas vähän vongannut fitness-mallia ja ihmettelee, kun jää nuolemaan näppejään.

Miksei tällä palstalla enää toimi lainausmerkit? Mulla oli lainausmerkit sanojen keskitaso ja taso yhteydessä, mutta ne hävisivät nyt.

Kirjoitatko applen puhelimella tai padilla?

Vierailija
22/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus mietin et mitä mun 40+ -sukupolveni yksinäiset miehet oikein tekivät, ryyppäsivät itsensä hengiltä vai elivät elämää sä, kun eivät ulisseet eivätkä vieläkään ulise surkeuttaan netissä? Taviksilla ei ollut mitään ongelmia pariutua, mikä teidät pilasi?

Ennen pysyttiin yhdessä. Eikä ollut somea eikä tasoja eikä intersektionaalista feminismiä. Maailma on muuttunut monella tavalla. Ei pelkästään miehet.

N39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuliuliuli

Vierailija
24/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on meitä miehet opettaneet jo useamman vuoden, että taso määräytyy sen mukaan millaisia kumppaneita saa tai on mahdollista saada. Koska olen itse saanut aina juuri sen kenet olen halunnut, tasoni on erittäin kova. En siis yliarvioi mitään, vaan olen realisti itseni suhteen.

Tämä pätee ilmeisesti vain naisiin. Miehen taso on juuri se, mitä mies itse kuvittelee. Samoin naisen tason ratkaisee miehen mielipide

Vierailija
25/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus mietin et mitä mun 40+ -sukupolveni yksinäiset miehet oikein tekivät, ryyppäsivät itsensä hengiltä vai elivät elämää sä, kun eivät ulisseet eivätkä vieläkään ulise surkeuttaan netissä? Taviksilla ei ollut mitään ongelmia pariutua, mikä teidät pilasi?

Ennen pysyttiin yhdessä. Eikä ollut somea eikä tasoja eikä intersektionaalista feminismiä. Maailma on muuttunut monella tavalla. Ei pelkästään miehet.

N39

Kuinka ennen? Mä olen eronnut ja uudelleenavioitunut 2000-luvulla ja äitini 1970-luvulla? Ei niitä kelvottomia kumppaneita enää silloinkaan kaikki katselleet.

Ilmeisesti some on sitten tehnyt tikanpojan puuhun kiipeämisestä hyvin vaikeaa? Totta kyllä, että me aikanaan tutustuttiin ihan luonnonmenetelmällä eikä bion ja kuvanmuokkauksen avulla. Treffeillekin lähdettiin vasta siinä vaiheessa, kun oli jo jotain kiinnostusta ilmassa eikä tuikituntemattoman kanssa. Kyllä on helpolla päästy kun katselee 20+ -jälkikasvun tinderöintiä. Tasohöpinät lienevät tulleet sen myötä.

Vierailija
26/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Intersektionaalinen feminismi eli sen ymmärtäminen, että ihminen voi sukupuolensa lisäksi olla samanaikaisesti syrjitty esim. rotunsa tai yhteiskuntaluokkansa vuoksi, estää sinua saamasta naista? Kerrotko miten?

Vierailija
27/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo,sukupuolien häivyttäminen pois ja naisten suosiminen pilasi heidät?

Sukupuolia ei ole häivytetty mihinkään, niitähän ylikorostetaan nykyään lapsesta lähtien. Poika- ja tyttövärihysteriaa ei ollut ennen, vaan kuljettiin niissä haalareissa, joihin oli varaa. Useimmilla serkun tai sisaruksen vanhoihin. Kapitalisti nauraa matkalla pankkiin. 

sivusya

Vierailija
28/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo todennäköisyyslaskennan perusteella vika ei ole niissä naisissa vaan sinussa itsessäsi. Naiset eivät halua sinua, koska olet kuvottava saunatonttu, joka et osaa käyttäytyä, et kommunikoida, et varmasti edes peseytyä. Olet törkeä ja ylimielinen ja kuvottava kuin Wille Rydman, ja se on jo melko paljon kuvottavuutta pienessä paketissa.

Vierailija
29/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yrittänyt tosissasi. Kirjoita seuranhakupalveluissa selkeämmin mitä etsit. Esimerkiksi,  rumat tai lihavat naiset älkööt vaivautuko. Haluan keskitasoisen naisen, mm. entinen pääministerimme on mielestäni rumahko, samoin vaikkapa Sara Sieppi.

Mitään muita vaatimuksia minulla ei naisille ole, voit olla tuloton, työtön ja mielenterveysongelmainen. Polyamoria tai seksityö, yksinkertaisuus, kouluttamattomuus tai sotkuisuus ja laiskuus tai toisaalta aseksuaalisuus ei myöskään haittaa. 

Johan alkaa Lyyti kirjoittaa!

Vierailija
30/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ulkomailta

Se on sallittu vain naisille ja tätä helpottaakseen tuodaan jopa ulkomailta miehiä suomeen suominaisia varten.

Vierailija
31/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se edellinen satoja kommentteja sisältänyt ketju ei riittänyt ap:lle? 

Vierailija
32/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae ulkomailta

Se on sallittu vain naisille ja tätä helpottaakseen tuodaan jopa ulkomailta miehiä suomeen suominaisia varten.

Silti suomalaiset miehet ovat naisia useammin naimisissa ulkomaalaistaustaisen kanssa, on ne kapinallisia. Ilmeisesti et myöskään laske ukrainalaisnaisia naisiksi, vaikka usein ennen vuotta 2022 tällä palstalla miehet hehkutti heitä unelmanaisiksi. 

Vierailija
33/43 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän yhden tälläisen tapauksen, on ollut varmasti yli 10 vuotta deittisivustoilla. Joskus kirjoitti profiiliinsa, että hakee hoikkaa naista, veikkaan että tälläiset kiertää kaikki naiset kaukaa, koska antaa miehestä niin pinnallisen kuvan. On vieläkin yksin.

Vierailija
34/43 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Vierailija
35/43 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aikamoisia matameja on liikenteessä, pullukoita...

Vierailija
36/43 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehetkö emme yliarvioi omaa tasoamme? :D

Vierailija
37/43 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehetkö emme yliarvioi omaa tasoamme? :D

Kaiikien miesten taso on 18-25-vuotias kaunotar.

Vierailija
38/43 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ vuotiaista ihan tilastollisestikin suurin osa on enemmän tai vähemmän ylipainoisia. Eli et voi sanoa että "normaali" kiinnostaaa keskitasoiset, mutta että samaan aikaan et halua ylipainoista. Koita nyt vain tajuta tilastollinen fakta, että keskitasoinen normaali mies/nainen on keski-ikäisenä ylipainoinen.

Vierailija
39/43 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuossa juuri kerrot ettei sinulle kelpaa tavalliset naiset. Jos et haluamaasi naista ole saanut, niin tasosi saattaa olla huomattavasti alhaisempi kuin itse kuvittelet. 

En oikein usko tätä. Naiset eivät lähesty koskaan alle 8/10 miehiä.

Vierailija
40/43 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se edellinen satoja kommentteja sisältänyt ketju ei riittänyt ap:lle? 

Eiköhän tämä ole joku sarjajankuttaja, esim. Konala. 

Joka päivä uusi ulistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi