Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avosukkahousut

Vierailija
15.02.2024 |

Ollaan menossa miehen kanssa treffeille huomenna, kun lapset menevät kummilaan yökylään. Ostin iltaa varten avosukkahousut, jotka näyttävät siis mekon kanssa ihan tavallisilta, mutta oikeasti ovat haaroista avonaiset. Mitäs mieltä palstan miehet ovat, pitäisikö mun esitellä nämä sukkikset miehelleni ennen treffeille lähtöä, treffien aikana vai vasta kotiin palatessa? ;) 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, yllättäispä omakin vaimo tolla tavalla.. Kerrohan sitten, mihin päädyit ja mikä oli miehen reaktio.

Vierailija
2/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien aikana olisi oma valintani

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko treffien aikana tai kotiin palatessa. Vaikka olishan tuo melkonen turn on jos ehtisi kotiin asti ja hommiin alettua löytyy noin seksikäs yllätys mekon alta. M46

Vierailija
4/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tuo kolmas vaihtoehto: kotiin treffeiltä palatessa?

Vierailija
5/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista ihanat miehet! Tiedän, että mun on vaikea olla hiiskumatta miehelle noista sukkiksista mitään ennen treffejä, mutta onhan se varmasti paras kun vilautan tai mainitsen niistä treffien loppupuolella tai kotimatkalla. Oi että miten odotankaan iltaa! 

Vierailija
6/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä tykkäisin jos vaimo vihjailisi jostain seksystä niin että ei pääse heti näkemään. Vaikka just jossain missä on ihmisiä. Yks hyvä ois myös että otat ennen lähtöä valokuvan ja lähetät sen miehelle silloin kun hän ei heti pääse kimppuusi vaan joutuu odottamaan.

Vierailija
7/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin juuri erän puulaakisählyä ja huomasin että vedin jalkaan vaimokkeen avosukkahousut enkä suinkaan urheilulegginsejä. No taidan vetää ton toisen erän samoilla loppuun. Ei munat niin hikoile.

Vierailija
8/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on jo vuosia käyttänyt avosukkiksia hameen kanssa.

Vierailija
9/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista ihanat miehet! Tiedän, että mun on vaikea olla hiiskumatta miehelle noista sukkiksista mitään ennen treffejä, mutta onhan se varmasti paras kun vilautan tai mainitsen niistä treffien loppupuolella tai kotimatkalla. Oi että miten odotankaan iltaa! 

Laita pikkarit sukkisten päälle ;)

Vierailija
10/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on jo vuosia käyttänyt avosukkiksia hameen kanssa.

Kiitos tiedosta. Luitko aloitusta? 

Vierailija
11/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinainen laittaisi vielä plugin mutta aloittaja taitaa olla siihen liian nössö. 

Vierailija
12/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kohta mennään ;) Sukkikset ja mekko päällä. Otin varuilta kuvan, jotta voin näyttää sen miehelle sopivan hetken tullen, tai sitten kuvailen vain sanallisesti, mitä mekon alta löytyy. Jätin kyllä pikkarit alta pois 🤭 

ap

Vierailija
13/17 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, kohta mennään ;) Sukkikset ja mekko päällä. Otin varuilta kuvan, jotta voin näyttää sen miehelle sopivan hetken tullen, tai sitten kuvailen vain sanallisesti, mitä mekon alta löytyy. Jätin kyllä pikkarit alta pois 🤭 

ap

Kerro huomenna kuinka kävi😁

Vierailija
14/17 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka teidän ilta sujui?

Vierailija
15/17 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä sammui ennenkuin päästiin kotiin asti. Ei mennyt suunnitelmien mukaan.

-ap

Vierailija
16/17 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä sammui ennenkuin päästiin kotiin asti. Ei mennyt suunnitelmien mukaan.

-ap

Voi harmi jos se teillä meni noin mutta älä nyt minun nimissäni silti kirjoittele ;) 

Ilta meni oikein mukavasti. Mä olin ihan täpinöissäni, kun mies ei vielä tiennyt mitään mitä olin hänen päänmenoksi keksinyt, ja mietin, milloin vihjaan asiasta. Käytiin teatterissa ja sen jälkeen illallisella. Jälkiruokaa odotellessamme vihjailin miehelleni, että mulla on jokin ylläri. Annoin pikkuhiljaa vinkkejä, mikä se on ja lopulta lähetin kuvan (kiitos sille joka tästä vinkkasi!). Tarjoilija tuli samalla hetkellä tuomaan jälkkärit ja miehen ilme oli näkemisen arvoinen. Se halusi selkeästi varmistaa, onko ne oikeasti nyt päällä, tiputti haarukkansa ja kumartui nostamaan sitä. Samalla levitin vaivihkaa jalkoja, ettei mitään jäänyt epäselväksi. Voin kertoa, että jälkiruoka syötiin nopeasti ja kuulemma seisokkia peitellen. Äkkiä maksu ja taksilla kotiin. Mies oli ihan sekaisin himosta kun päästiin lopulta hommiin, mutta en minäkään haluissani kakkoseksi jäänyt. Aivan huippu ilta siis! 

Vierailija
17/17 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-up sukat olisi helpommat esitellä vaivihkaa vain hameen helmaa nostamalla. nyt joudut viemään miehesi käden haaroväliisi tai nostamaan hameen helman korviin. Mutta ehdottomasti treffien aikana, jolloin miehelle ei jää epäselväksi että haluat kunnon panon kotiin palattuanne.