Jotenkin ällöttää nuo penkkarikarkit
Abit heittelee niitä pitkin maita ja mantuja ihmiset täpinöissään kerää niitä sieltä likaisesta maasta. Yäk!
Kommentit (9)
Me kustiin niiden päälle ennen heittoa sekä osa työnsi anukkaan ja kääri paperiin takas.
Huvittavaa miten ilmastosta ja ympäristöstä huolestunut nuoriso ajelee saastuttavien kuorma-autojen kyydissä rinkiä ja heittelee muovikuorisia karkkeja kaduille.
Ihmiset poimii niitä ihan innoisaan ihan ku ei ois ikinä ennen karkkia syöny 🤣
En söisi niistä yhtään ja kieltäisin lapsia niitä syömästä... Mistä tiedät mitä niihin on voitu laittaa.. Vanhoja päivämäärä karkkeja.. Joku sanoi että sylkäsevät ennenku heittävät. On voitu käyttää vc päntössä ym. Maailma on niin pimee että en huoli tuntemattomien karkkeja..
Mä näin kun vanha kumaraselkäinen nainen heitteli omia karkkejaan sinne maahan muiden karkkien joukkoon. Varmaan joku kissojen myrkyttäjä, joka kyllästynyt lapsiin. Mitä lie sairauksia niihin ruiskinut.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset poimii niitä ihan innoisaan ihan ku ei ois ikinä ennen karkkia syöny 🤣
Ne on lisäksi niitä kaikkein halvimpia mitä myydään just tuon sesongin alla monen kilon pusseissa ihan tuota tarkoitusta varten.
Mua ällöttää se, kun joku lapsi hyppäsi kerran karkkien perässä abikuormarin eteen ja jäi alle.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa miten ilmastosta ja ympäristöstä huolestunut nuoriso ajelee saastuttavien kuorma-autojen kyydissä rinkiä ja heittelee muovikuorisia karkkeja kaduille.
Koska vika on aina muissa. Nuoret itse on syyttömiä kaikkeen
Joo niinpä. Lukiolla sisätiloissakin ihmettelin, kun porukka keräs niitä ämpäreihin/pusseihin sieltä lattialta. Meillä kaikki kuitenkin kävelee ulkokengillä sisällä.. Noh toisaalta hyvä, etteivät mene haaskuun.