Mikä asento tuntuu parhaalta?
Kommentit (12)
Pyydän rouvaa menemään nelinkontin naitavaksi, paras asento rouvan naimisee, vain yksi huono puoli tulee nopeammin kuin muissa asennoissa, siksi emme nai takaapäin loppuun asti, vaan rouva selälleen ja paukutan seisaalta loppuun, siitä rouva tykkää myös.
Onko teillä muilla pienikokoisilla sellaista ongelmaa, että lähetyssaarnaaja tuntuu miehen kanssa jotenkin rajulta? Mies reilu sata kiloinen, niin tuntuu että hän kirjaimellisesti panee mut sängyn laidan yli eli niiden työntöjen mukana heilun lähes holtittomasti, eikä siis todellakaan ole edes erityisen vauhdikasta menoa.
Minusta lähetyssaarnaaja tuntuu parhaalta juuri siksi, että siinä miehen alla hänen pannessaan joudun miehen painon vangiksi ja siinä myös miehen sisään työnnöt tulee ja tuntuu paljon vahvempina kuin vaikkapa lusikassa, josta asennosta myös tykkään ja se on mun toinen lemppari. Lähetyssaarnaajassa mulle myös tulee se huikea otetuksi tulemisen tunne jota en niinkään muissa asennoissa saa.
Läähärissä oikeakäsi naisen pakaran alla vasenkäsi levittää samalla polvitaipeen sisäpuolelta, yläpäässä samalla suudellaan vuorotellen nännejään, suuta, kaulaa, korvia...Miehen pitää olla hyvä kuntoinen ja normi painoinen niin tuo onnistuu.
X-asento, siten että olen ranteista ja nilkoista tiukasti sänkyyn kiinnitettynä, niin että mieheni pitää minua pitkään seksilelunaan.
Takaapäin tai sitten ihan peruslähetyssaarnaaja. Olen nainen.
Olemme 50-vuotias pariskunta. Mieheni on jo huonokuntoinen, Minä nainen menen selälleni. levitän reiteni ja koukistan vähän polviani. Miehellä on suora näköyhteys reikääni. Hän työntää halunsa sisääni ja alkaa työnnellä. Kalu painuu syvälle pilluuni, Itse hieron klitorista kädelläni. Mies ei ehdi montää tyntöä tekemään, kun saan orgasmin. Yhden panon aikana ehdin saamaan pari orgasmia ennenkuin mies laukeaa.
Takaapäin