Mitä te yli 70-vuotiaat teette, jos ajokorttianne ei uusita? Miten järjestätte asianne?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Laske montako taksimatkaa teet autonpidon hinnalla.
Ei matkustajana oleminen vastaa itse ajamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske montako taksimatkaa teet autonpidon hinnalla.
Ei matkustajana oleminen vastaa itse ajamista
Aloittaja ei kaivannutkaan itse ajokokemusta.
Kun vähintään joka toinen päivä ajelee autolla niin alkaa taksille kertyä hintaa. Enemmän eläkkeellä tarvii autoa kun on päivät aikaa puuhata kaikenlaista. Joukkoliikenne toimii Helsingin keskustassa, mutta muuten siellä on ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin muutat julkisen liikenteen alueelle, jos sitä ei muka nykyisen kodin lähellä kulje. Itsestäänselvyys. Sukulaiset jätät rauhaan ja järjestät itsesi vaikka palvelutaloon jos on tarvis.
Ei tuon ikäisellä ole työmatka-ajoa eikä isoja hankintoja, ei tarvi hakea koko perheelle ruokaakaan, joten ei sitä autoakaan tarvitse. Jos kortti lähtee niin pysyt helkutin kaukana auton ratista. Sitä korttia ei kovin hevillä oteta pois ja vanhana reaktioajatkin on jo niin pitkät, että olet vaarallinen liikenteessä.
Kyllä mä arvelen, että haen vielä aika isolle perheelle ruokaa, kun olen 70-vuotias. Lapsenlapsia on silloin toivottavasti iso liuta, ja varmasti kuljetan heitä harrastuksiin ja otan luokseni tarvittaessa, jos sellainen tilanne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että miniä tulee auttamaan. Omat tyttäreni ovat kiireisiä ja työssäkäyviä, hänellä on aikaa kun kotiäitinä vaan on lasten kanssa eikä muuta tekemistä. Ehdotin jo aiemmin, että tulisi minulle ja puolisolleni omaishoitajaksi, kävisi lähihoitajakoulun eikä mitään filosofian maisteria miksi päätyi, mutta onneksi koulutus ei estä meidän hoitamistamme.
Raikas ote provoyritykseen.
No ei mun mielestä ollut raikas millään tavalla. Päinvastoin kulunuttakin kuluneempi, satoja kertoja käytetty ja tylsä. Ei mitään uutta.
muutin paikkakunnalle josta on hyvät liikenneyhteydet itään, etelään, länteen ja pohjoiseen. kaupat ja muut palvelut kävelymatkan päässä. hyvin pelittää kaikki.
Hyvin lahjatonta ja mielikuvituksetonta.