Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käyttäytyy mustasukkainen varattu mies?

Vierailija
14.02.2024 |

Ystäväpiiriin ilmestyi vuosi sitten mies,  jonka ilmeestä näki aika nopeasti, että hän oli ihastunut minuun. Hän on kuitenkin varattu. Hän oli hyvin ystävällinen ja minä olin vuorostani hänelle. Tavallaan aloin varomaan sanojani kenestäkään miehestä, koska ajattelin, että ehkä meistä voisi tulla joskus jotain. Viime kuukausien aikana on kuitenkin alkanut tulla selväksi, että mies ei tule eroamaan suhteestaan, joten en ole jaksanut enää varoa puheistani hänen tunteitaan ajatellen. No mieshän alkoikin välittömästi jotenkin inhottavaksi. Jokin aika sitten olimme isommalla porukalla ravintolassa, niin mies sanoi minulle yhtäkkiä hyvin tylysti, että "Säkin voisit lähteä siitä jo kotiis". Mitä ihmettä? Onko tuollainen äkkinäinen muutos käytöksessä mustasukkaisuutta vai mitä?  Hiukan jopa itkin illan päätteeksi, kun pääsin kotiin. Sanoissa ja äänen sävyssä ei ollut mitään, minkä olisi voinut mieltää harmittomasti sanotuksi. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää nuo varatut luuserit omaan seuraansa ja arvoonsa. K-pää.

Vierailija
2/4 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla tee hänelle sama , sanot että hänen on aika lähteä kotiin että muut saa rauhassa jatkaa hauskaa iltaa . Jos ihmettelee sanot että näin hän itse viimeksi sinulle toivotti, että ihan turha ihmetellä . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Vierailija
4/4 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan annat miehen olla omassa arvossaan ja säilytät itsekunnioituksesi. Kivempi sitten muistella jälkeen päin.