Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ei suostu jäämään sairauslomalle

Vierailija
13.02.2024 |

Epäilen että työkaverilla  on työuupumus. 

onko mitään mitä kollega voi tehdä tai auttaa? Täytyykö antaa olla?

Asia ei näy omalla työpöydällä tai haittaa minun työtäni, muuten kuin parin projektin osalta joissa teemme yhteistyötä. Projekteja on myöhästetty koska hän ei kykene työhön selvästikään . Hänen vastaukset työasioihin on lyhyitä, tai sanoo ettei osaa, eikä hänestä saa siis mitään irti. Ei voi kuvitella käynnistävänsä projektia sellaisen ihmisen kanssa. Hän ei itse huomaa sitä, että asiantuntijaorganisaatiossa on outoa jos vastaava henkilön responssi on lyhyt emmä osaa. Huolestuttaa hänen puolestaan miten hänen käy. Teemme töitä yhteisessä järjestelmässä ja raportointia tehdessä huomasin myös sen, että hän ei tee omiakaan töitään enää (noin 2-3vkoa ainakin).

Esihenkilö ei näkeäkseni seuraa töiden edistymistä ja on periaatteessa kaikkea mittaamista vastaan joten tekemättömyys ei tule esille . Ko esihenkilö ei seuraa järjestelmäämme niin tarkasti. Onko esihenkilön vastuu puuttua asiaan? Ihmettelen miksi hän ei puutu. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa niin perehdytys on tehty päin vttua. Ei ihme jos on allapäin kun AP hönkii niskassa ja vaatii tekemään asioita mihin ei ole opetettu.

Vierailija
2/4 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei  meillä on täällä työpaikkakyttääjä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy työterveydestä onko teillä käytössä ennaltaehkäisevä malli. Työnantaja saa enemmän Kela-korvauksia, jos on käytössä

Vierailija
4/4 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on kyttäämistä jos välittää kollegasta? Mulle kollega kertoi että hän on romahtamispisteessä mutta ei voi jäädä töistä pois taloudellisista syistä. Hän on ihan lopussa. Voisi olla kiva jos joku välittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän