Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sitä tietää, että näyttääkö hyvältä vai ei?

Vierailija
13.02.2024 |

Mitkä edes ovat "hyvältä näyttämisen" kriteerit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä näyttääkö hyvältä vaan näyttääkö hyvältä niiden mielestä jotka sinulle merkitsevät.

Jos yrittäisin iskeä itselleni suomalaista naista, niin minua kiinnostaisi minkä näköinen olen niiden naisten mielestä joita tavoittelen, en niiden joita en tavoittele tai esim. muiden miesten.

Oletettavasti ap olet nainen. Kenen mielipiteestä näytätkö hyvältä olet kiinnostunut? Miesten? Naisten? Mitä tavoittelet? 18v nuorta miestä? 40v miestä? 25v naista? Minkä ikäinen olet? Oletko kokeillut deittisovelluksia joiden kautta saat kuvaa kuinka vetävänä sinua pidetään. Voit verrata itseäsi esimerkiksi kavereihisi ja heidän saamaansa huomioon.

Vierailija
2/6 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirrow.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuvalinkki tänne, kyllä me kerrotaan. 

Vierailija
4/6 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä näyttääkö hyvältä vaan näyttääkö hyvältä niiden mielestä jotka sinulle merkitsevät.

Jos yrittäisin iskeä itselleni suomalaista naista, niin minua kiinnostaisi minkä näköinen olen niiden naisten mielestä joita tavoittelen, en niiden joita en tavoittele tai esim. muiden miesten.

Oletettavasti ap olet nainen. Kenen mielipiteestä näytätkö hyvältä olet kiinnostunut? Miesten? Naisten? Mitä tavoittelet? 18v nuorta miestä? 40v miestä? 25v naista? Minkä ikäinen olet? Oletko kokeillut deittisovelluksia joiden kautta saat kuvaa kuinka vetävänä sinua pidetään. Voit verrata itseäsi esimerkiksi kavereihisi ja heidän saamaansa huomioon.

Miksi oletat että kysyjä on nainen? Naisethan ovat yleensä varsin hyvin perillä ulkonäöstään, koska miehet katsovat asiakseen kommentoida sitä jopa teini-ikäisten tyttöjen osalta. Useammin se on mies joka on ihan pihalla tasonsa suhteen. 

Vierailija
5/6 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla listattuna joitakin sellaisia ulkonäköpiirteitä, joita tyypillisesti yhdistetään esteettisesti miellyttävän näköisiin ihmisiin:

- symmetriset kasvonpiirteet

- paksut ja terveet hiukset

- terve iho

- suhteellisen vahva ja erottuva leukalinja

- suora, ja sopusuhtaisen kokoinen nenä

- leveät hartiat, lihaksikkaat kädet (miehillä)

- kapea vyötärö + leveä lantio (naisilla)

Vierailija
6/6 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ihmisiä rauhassa ja mieti, milloin he näyttävät sinusta hyvältä. Minusta suurin piirtein sopivat ja puhtaat tilanteeseen sopivat vaatteet riittävät. Huoliteltu ulkonäkökin on suht helppoa, puhtaus ja esim. siististi leikatut hiukset ja vaikka hoidettu parta tai taas kerran tilanteeseen sopiva meikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän