Jos teistä koskaan tuntuu pahalta, muistakaa, että annoin päivä ennen vaaleja Pekka Haavistolle Paskana-unimaskin saatesanoilla huomiselle"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/677fc4d1-e77f-4e1b-a960-d0d15b…
Jos teistä koskaan tuntuu pahalta, muistakaa, että minä annoin päivä ennen vaaleja Pekka Haavistolle Paskana-unimaskin saatesanoilla huomiselle
-sara siipolainen
🤣🤣🤣🤣🤣
Uuden musiikin kilpailussa toiseksi tullut Sara Siipola, 27, muistelee somessa noloa tilannetta entisen presidenttiehdokkaan Pekka Haaviston, 65, kanssa.
Siipola tapasi Haaviston ja hänen puolisonsa Antonio Floresin, 45, UMK:ssa lauantaina 10. helmikuuta, eli päivä ennen presidentinvaaleja.
Jos teistä koskaan tuntuu pahalta, muistakaa, että minä annoin päivä ennen vaaleja Pekka Haavistolle Paskana-unimaskin saatesanoilla huomiselle. Olin niin UMK-kuplassa, että en tajunnut siinä hetkessä, että ne ovat seuraavana päivänä, laulaja kirjoittaa videoklipin päälle.
Siipola oli teetättänyt unimaskin hänen UMK-biisinsä Paskana mukaan. Hän ei kuitenkaan osannut arvata lahjaa antaessa, että Haavisto sijoittuisi presidentinvaaleissa toiseksi.