Onko teillä kuivausrumpu kovassa käytössä?
Kommentit (18)
Ei ole tarvetta kuivauskoneelle. Kuivuu parissa tunnissa muutenkin pyykit. Varsinkin nyt kuivilla pakkasilmoilla.
Kuluttaa vaatteita ihan turhaan, telineessä kuivuu ihan yhtä hyvin.
Käytössä kuivaava pesukone, ei niin hyvä kun rumpu mutta välillä kuivatan.
On ja koskaan ei luovuta. Meitä neljä ja kolme kissaa.
Käytän lakanoille, pyyhkeille ja tyynyille ja peitoille. Eihän esim. untuvapeitosta saa kuohkeaa millään ilman kuivausrumpua. Ja pyyhkeet tulevat ihanan pehmeiksi. Vaatteita en juurikaan laita kuivausrumpuun.
Vierailija kirjoitti:
Ok jos on sinkku mutta muuten ei.
Yhtä usein kuin pesukone, eli kerran viikossa. Yhden henkilön talous.
Olen sinkku ja käytän aina kuivausrumpua. Vihaan pyykkien levitystä ja kuivaustelineitä.
Kuivaava pesukone löytyy. Kuivaus on käytössä, kun on lakana/pyyhepyykkiä tai pestään iso koneellinen pyykkiä. Mutta ehkä maks kerran viikossa. 2 aikuista ja 1 taapero.
Kuivaan kaiken mahdollisen rummussa. Se on kodinkone, josta luopuminen olisi tuskaa. Perheessämme on kolme aikuista.
Ei sen jälkeen kun anoppi oli (vahingossa) kuivannut kissamme
Kaikki muut menee rumpuun paitsi villaiset, jotka pestäänkin käsin. Meillä on ollut kuivausrumpu 30 vuotta.
Olen käyttänyt kuivuria melkein 20 vuotta. Inhoan pyykkien ripustamista - kuivuri on ihan paras! Varsinkin, kun perheessä on urheilevia nuoria. En ole huomannut vaatteiden kuluvan erityisesti, vaikka kuivausrumpua käytetäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok jos on sinkku mutta muuten ei.
Olen parisuhteessa ja luulisin pyykkien kuivuvan samaan aikaan kun sinkku aikanakin. En ainakaan oleellista eroa ole huomannut.
Lakanat kuivaan kuivurissa. Kun lapset asui vielä kotona niin silloin Kuivasin melkein kaikki pyykit kuivurissa. Nyt kun olemme kaksin niin pyykin kuivausteline on taas käytössä. Pyykin ripustaminen on terapeuttista. Tilaakin on hyvin kuivaustelineelle eli sitä ei tarvitse katsella missään olohuoneessa ym.
Kaksi aikuista ja lapsi. Melkein kaikki kuivuriin. Aivan mahtava kapistus.
5 henkeä. Todella kätevä lakanoille ja pyyhkeille sekä puuvillasille vaatteille. Lisäksi esim tyynyt ja täkit saa samana päivänä takaisin sänkyyn mitä on pesty.