Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko yöpyneet motelleissa ulkomailla, tuleeko halvemmaksi kuin hotellit?

Vierailija
12.02.2024 |

Maan saa laittaa kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaan maassa retkeilymajat, motellit ja muut alemman varustelutason yöpymispaikat on halvempia kuin hotelliasuminen. Myös hotelleja on menen eri tasoisia ja hinaisia.

Erikoista, jos et ole tiennyt tällaista perusasiaa matkustamisesta?

Vierailija
2/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yhdysvallat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt hostelleissa, myös kahden hengen huoneissa, ne oli ainakin hotelleja halvempia. Tosin niissä ei saanut aamiaista eli se joko tehtiin itse tai piti mennä kahvilaan.

Mene vaikka booking.com, siellä on muitakin vaihtoehtoja kuin hotelleja. Mutta pääsääntöisesti hotellit ovat muita vaihtoehtoja kalliimpia, toki hotellejakin on monen hintaisia. 

Vierailija
4/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pelota noiden rähjäisyys tai levottomuus? Eikö pelota, että noissa on torakoita, luteita tai syyhyä? Nämä tosin ovat suuria ongelmia jo ihan yleisesti Suomessakin ja hyvissä hotelleissa.

Vierailija
5/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä motellit ovat halvempia kuin hotellit. En yövy motelleissa, mutta hotelleissa missä olen ollut ovat hinnat per yö vaihdelleet välillä 40-700 euroa. Kaikissa maanosissa olen matkaillut hyvin monessa maassa.

Vierailija
6/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Kaliforniassa....useammassa motellissa...

Halvempia

Vierailija
7/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pelota noiden rähjäisyys tai levottomuus? Eikö pelota, että noissa on torakoita, luteita tai syyhyä? Nämä tosin ovat suuria ongelmia jo ihan yleisesti Suomessakin ja hyvissä hotelleissa.

Ei halpa hinta tarkota automaattisesti rähjästä rötisköö. Siksi pitääkin lukea arvosteluja eri lähteistä ja tutkia kuvia. Ja kuten laitoit voi hienoissa hotelleissakin olla ötököitä ja halpa paikka voi olla todella siisti ja viihtyisä

Vierailija
8/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan, että jos yöpyy motellissa niin sitten on velvollisuus kaataa napaan tequilaa.

Vierailija
9/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yöpynyt siksi, että olen ollut autolla liikenteessä, ja motelli on osunut sopivasti matkan varrelle. Aika persoonattomia ovat, mutta eipä sillä ole väliä, nukkumaanhan sinne mennään. Pidempään majoittumiseen en kyllä harkitsisi.

Vierailija
10/10 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maata voi vielä tässä vaiheessa laittamaan, ainakaan Suomessa. Vasta paljon myöhemmin keväällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä