Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä pettämistä

Vierailija
12.02.2024 |

En pannut mutta tein miestäni kohtaan väärin. Nyt meinaa psyyke pettää ja raivoan miehelle kaikesta. Luulen että aavistaa. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet skitso. Toivottavasti miehesi jättää sinut.

Vierailija
2/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapoit kärpäsen, koeta nyt jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ens kerralla pidemmälle, syyllisyys laskee kerta kerralta.

Vierailija
4/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pettämistä jos käyttää kondomia.

Vierailija
5/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi. Antaa varmaan anteeksi, kun ette panneet ja psyykkeesikin voi paremmin.

Vierailija
6/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi raivoat ? Oletko pettynyt mieheesi jostain tai mies ei ole tehnyt/ tee jotain tai ei osaa huomioida sinua niin että ajauduit liian lähelle toista miestä .Vaikuttaa siltä että teidän suhteessa on kompastuskiviä 

Vierailija
7/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten logiikkaa...

Vierailija
8/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vie kukkia naiselle, kun on huono omatunto. Naiset raivoaa raivoaa miehelle, kun on huono omatunto.

Vierailija
9/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vie kukkia naiselle, kun on huono omatunto. Naiset raivoaa raivoaa miehelle, kun on huono omatunto.

Koska mies kokee syyllisyyttä ja nainen syyttää miestä omista vääristä valinnoistaan.

Vierailija
10/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on pettämisen jälkeen tullut vain välinpitämätön miestä kohtaan, ei innosta halaukset ja suutelu. Panemaan tietenkin pystyn, mutta se ei tunnu hyvälle eikä pahalle.  Vieraan kanssa parempi. Ja tekee mieli.

Siitä se vähitellen alkoi, alkuun riitti vain huomio muilta, nyt vähintään käsipeliä kaipaa ja salaisia pusuja.

Varo ettei sulle ap käy samoin. Vähitellen ajautuu helposti väärille raiteille. Ja huomaa kuinka siitä nauttii.

Vierailija
11/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehellesi ja annat hänenkin käydä vähän kokeilemassa jotain toista naista. Ei varmasti pahastu hairahduksestasi.

Vierailija
12/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi miettiä että onko sulle ok jos mies tekisi samaa?

Vierailija
13/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedit siis esarin taakse ja vähän imua vai

Vierailija
14/14 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies kokee syyllisyyttä ja nainen syyttää miestä omista vääristä valinnoistaan.

Tämä, olen joutunut miettimään onko vaimoni pettäjä vai narsisti juuri tuon käytöksen takia. Mies on syypää kaikkeen ja hänen päälle kaadetaan kaikki naisen pahaolo. Pettämisen jälkeen alkaa valehtelu ja kaasuvalotus. Mitään ei myönnetä, kun en saanut rysän päältä kiinni. 

Ennen ja pettämisen aikoihin olin miehenä olin ihan pihalla mitä tapahtuu. En saanut vaimoani sanomaan mitään, mikä olisi vialla. Vaimo sulkeutui ja oli kuin kivi, niin kuin tuossa joku mainitsi. Mitään et saanut vaimosta irti. Lapsista vaimo pystyi juttelemaan ja toki syyttämään minua kaikesta muusta. Joka päivä oli jokin väärä sana josta vaimo suuttui. Yritin olla kotona puhumattakin, ettei tule väärää sanaa suusta. Vaimo sai riidan aikaiseksi jos halusi. Riidalla esti, ettei ole seksiä iltaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän