Pientä pettämistä
En pannut mutta tein miestäni kohtaan väärin. Nyt meinaa psyyke pettää ja raivoan miehelle kaikesta. Luulen että aavistaa.
Kommentit (14)
Tapoit kärpäsen, koeta nyt jaksaa.
Sit ens kerralla pidemmälle, syyllisyys laskee kerta kerralta.
Ei se ole pettämistä jos käyttää kondomia.
Kerro miehellesi. Antaa varmaan anteeksi, kun ette panneet ja psyykkeesikin voi paremmin.
Miksi raivoat ? Oletko pettynyt mieheesi jostain tai mies ei ole tehnyt/ tee jotain tai ei osaa huomioida sinua niin että ajauduit liian lähelle toista miestä .Vaikuttaa siltä että teidän suhteessa on kompastuskiviä
Miehet vie kukkia naiselle, kun on huono omatunto. Naiset raivoaa raivoaa miehelle, kun on huono omatunto.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vie kukkia naiselle, kun on huono omatunto. Naiset raivoaa raivoaa miehelle, kun on huono omatunto.
Koska mies kokee syyllisyyttä ja nainen syyttää miestä omista vääristä valinnoistaan.
Minusta on pettämisen jälkeen tullut vain välinpitämätön miestä kohtaan, ei innosta halaukset ja suutelu. Panemaan tietenkin pystyn, mutta se ei tunnu hyvälle eikä pahalle. Vieraan kanssa parempi. Ja tekee mieli.
Siitä se vähitellen alkoi, alkuun riitti vain huomio muilta, nyt vähintään käsipeliä kaipaa ja salaisia pusuja.
Varo ettei sulle ap käy samoin. Vähitellen ajautuu helposti väärille raiteille. Ja huomaa kuinka siitä nauttii.
Kerrot miehellesi ja annat hänenkin käydä vähän kokeilemassa jotain toista naista. Ei varmasti pahastu hairahduksestasi.
Aloittaja voisi miettiä että onko sulle ok jos mies tekisi samaa?
vedit siis esarin taakse ja vähän imua vai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies kokee syyllisyyttä ja nainen syyttää miestä omista vääristä valinnoistaan.
Tämä, olen joutunut miettimään onko vaimoni pettäjä vai narsisti juuri tuon käytöksen takia. Mies on syypää kaikkeen ja hänen päälle kaadetaan kaikki naisen pahaolo. Pettämisen jälkeen alkaa valehtelu ja kaasuvalotus. Mitään ei myönnetä, kun en saanut rysän päältä kiinni.
Ennen ja pettämisen aikoihin olin miehenä olin ihan pihalla mitä tapahtuu. En saanut vaimoani sanomaan mitään, mikä olisi vialla. Vaimo sulkeutui ja oli kuin kivi, niin kuin tuossa joku mainitsi. Mitään et saanut vaimosta irti. Lapsista vaimo pystyi juttelemaan ja toki syyttämään minua kaikesta muusta. Joka päivä oli jokin väärä sana josta vaimo suuttui. Yritin olla kotona puhumattakin, ettei tule väärää sanaa suusta. Vaimo sai riidan aikaiseksi jos halusi. Riidalla esti, ettei ole seksiä iltaisin.
Olet skitso. Toivottavasti miehesi jättää sinut.