Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stubilla voi olla monia hyviä ajatuksia, mutta hänen olemuksensa ja elekielensä ovat minulle vieraita

Vierailija
12.02.2024 |

Elekieli tuo mieleen lähinnä jonkun kuninkaallisen, joka kuningaskunnassa jakelee norsunluutornista käskyjä alamaisilleen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Stubb edusta Suomea sata kertaa paremmin kuin vanha, kulunut ja väsynyt Haavisto. On jo korkea aika heittää ummehtunut neukkumeininki jorpakkoon ja ryhtyä iloisemmaksi eurooppalaiseksi.

Stubb on ihan ok 👍

Vierailija
22/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Stubb siinä pikkuhiljaa tulee tutuksi elekielineen ja olemuksineen. Toivon mukaan tarttuisi tuo terveellisen elämän olemus mahdollisimman moneen kansalaiseenkin ja näyttäisi tervettä mallia perheen perustamisesta ja elämän arvoista. 

Tekisi tälle maalle nimittäin ihan hirvittävän hyvää. Työllä, perheellä ja terveydellä tämä maa on rakennettu ja pystyssä pysyy niillä jos siihen pystytään. 

T. Persu, joka ensin inhosi Stubbia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen on vaikea tottua pressaan tai poliitikkoon joka ei ole jähmeä ja hidas puheessaan. ;D

Vierailija
24/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vaikutelma suuren rahan miehestä, joka ei ymmärrä vähempiosaisia enkä usko, että haluaakaan ymmärtää.

Vierailija
25/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto sopivampi presidentiksi.

Älä taas aloita. Meillä on nyt presidenttinä Alexander l, tyydy siihen alamainen tai muuta maata. 

Vierailija
26/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totuin jo Stubbiin vaikka Hallista äänestin ensin. Mua ilahduttaa, että Zysse häärii Stubbin taustajoukoissa. Se mies ei ole tyhmä.

Vierailija
27/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi tietää millaisia olioita ne Stubbin äänestäjät oikein ovat

Minä tiedän: ovat enimmäkseen matalapalkkaisia naisia ja miehiä joille se ulkoinen olemus on tärkeämpää kuin tietotaito. Näyttää menestyneeltä ja rikkaalta, yltiöpositiivinen amerikkalainen ekstrovertti teatteri puree heihin.  Pääasia että kulissit on kunnossa, sisällöllä ei niin väliä. Sitten on meitä jotka näemme roolin läpi.

Vierailija
28/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbin on lopetettava tuo liiallinen kehuminen. Se ärsyttää monia ihmisiä, koska siinä on harkitun mielistelyn maku.

Ei ole kehunut millään lailla, päinvastoin, on paljon elvistelyn aihetta, mistä olisi voinutkin rehennellä, toisin kun Pekka joka kyllä muisti pröystäillä itseään joka käänteessä, vaikka paljon aihetta ei ollut tekemisten ja koulutuksen saralla, päinvastoin. 

Vierailija
29/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi käsillään kävelevä kierosilmäinen kääpio niin sillä ei ole mitään merkitystä. 

Presidentti johtaa ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa. Hän ei ole instajulkkis kuten jotkut ovat olleet.

Vierailija
30/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötähäpeää herättää mikä lie kokkelipää

Vierailija
31/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jussi jussi olisitpa pressa

Vierailija
32/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi tietää millaisia olioita ne Stubbin äänestäjät oikein ovat

Minä tiedän: ovat enimmäkseen matalapalkkaisia naisia ja miehiä joille se ulkoinen olemus on tärkeämpää kuin tietotaito. Näyttää menestyneeltä ja rikkaalta, yltiöpositiivinen amerikkalainen ekstrovertti teatteri puree heihin.  Pääasia että kulissit on kunnossa, sisällöllä ei niin väliä. Sitten on meitä jotka näemme roolin läpi.

On tutkittu, että 40 % ihmisistä äänesti Stubbia sen takia etteivät halunneet homoa ja Suomen tuholaista pressakseen.

Tietysti monet noista ihmisistä myös pitivät Stubbia parhaana koko ajan, sitten on Halla-ahon ja Rehnin äänestäjät, joista suurin osa myös ei halunnut homoa pressaksi. 

Vierailija
33/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aurinkorannikon ukko jota haastateltiin on täydellinen esimerkki. 

Vierailija
34/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee vaikutelma suuren rahan miehestä, joka ei ymmärrä vähempiosaisia enkä usko, että haluaakaan ymmärtää.

Mistä tämmöinen ajatus tulee. Missä kohtaa Stubb on ököyillyt? Stubbilla on keskiluokkainen tausta. Rahaa ei ole takana. Kaikki itse ansaittua. Mielestäni vaatimaton mies jolla on perusarvot rehellisyys, perhe ja tarveys kunnossa. 

Vierailija
35/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämmöinen ajatus tulee. Missä kohtaa Stubb on ököyillyt? Stubbilla on keskiluokkainen tausta. Rahaa ei ole takana. Kaikki itse ansaittua. Mielestäni vaatimaton mies jolla on perusarvot rehellisyys, perhe ja tarveys kunnossa. 

Niin, ihan samanlainen lapsuus, kun useimmilla meilläkin. Asuivat kerrostalolähiössä asuntovelkoineen, äiti oli kotiäiti ja isä oli HIFK:n vaikuttaja. 

Vierailija
36/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki, jotka minä tunnen, ovat aina äänestäneet kokoomusta. Niin minäkin, tosin ekalla kierroksella äänestin rehniä. Hänessä on valtiopäänmiehisyyttä.

Vierailija
37/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubbin on lopetettava tuo liiallinen kehuminen. Se ärsyttää monia ihmisiä, koska siinä on harkitun mielistelyn maku.

Ei ole kehunut millään lailla, päinvastoin, on paljon elvistelyn aihetta, mistä olisi voinutkin rehennellä, toisin kun Pekka joka kyllä muisti pröystäillä itseään joka käänteessä, vaikka paljon aihetta ei ollut tekemisten ja koulutuksen saralla, päinvastoin. 

tämä oli vaaliväittelyissä silmiinpistävää. Stubb aina puhui neutraalisti mikä on tärkeää, mutta Haavisto oli minä tein sitä ja minä tätä. 

av aina haukkuu minäminä-asennetta. Kumma kunnHaaviston kohdalla eivät haukkuneet.

Vierailija
38/38 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tutkittu, että 40 % ihmisistä äänesti Stubbia sen takia etteivät halunneet homoa ja Suomen tuholaista pressakseen.

Tietysti monet noista ihmisistä myös pitivät Stubbia parhaana koko ajan, sitten on Halla-ahon ja Rehnin äänestäjät, joista suurin osa myös ei halunnut homoa pressaksi. 

aika isoprosentti myös äänesti haavistoa juuri siksi, että oli homo ja vähemmistön edustaja. Eiköhän tämä mennyt fifty-fifty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan