Miksi niin harva mies pitää pienistä tisseistä?
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tykkään pienistä tisseistä. Isommat ovat vähän hit and miss, mutta pienet ovat aina kiinteät. Kunhan pyllyä löytyy.
Pienet ei todellakaan ole aina kiinteät :D
T. B-kuppi pelkkää venynyttä nahkaa
No yleensä ainakin ovat kiinteät. Minkä ikäinen olet?
42-vuotias kolmen lapsen yh-äiti. Avioliiton loppuvaiheessa ex-mies kysyi sängyssä naureskellen "missä sun tissit on?".
Sellasesta tyypistä, jolle ihmisessä suurin kiinnostuksen kohde ovat tissit ja niiden koko, niin sellaisesta ihmisestä ei kyllä paljon tarvitse piitata.
Katelkoot miestenlehdistä tissejään.
Ja vielä harvempi nainen tykkää pikku pilistä.
En tiedä, varmaan se on joku eläimellinen reaktio.
Minä tykkään enemmän pienistä, ne ovat jotenkin aistillisemmat. Ja terhakkaammat tietysti, ei roiku.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä harvempi nainen tykkää pikku pilistä.
Ja mies isosta vitusta.
Miksi niin harva nainen pitää pienistä peniksistä?
Miksi niin moni mies on vihainen naisille? Tyyliin sillä oli niin pienet tissit tai topatut rintaliivit tai puuvillaiset pikkuhousut. Mikä teitä miehiä oikein vaivaa? Arvostakaa itseänne ja muita ihmisiä. Por_non maailma ei ole täällä tavallisten ihmisten keskuudessa. Jos haluatte sellaista elämää, alkakaa aikuisviihdetähdiksi itse niin pääsette puristelemaan silikonia ja läpsyttelemään kivikovia takapuolia.
Ei oo ainakaan mun miestä koskaan haitannut, päinvastoin. Naisvartalo on muutakin kuin ne rinnat!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää haukkua suuririntaisia naisia emakoiksi? Miesten maku ei ole identtinen, monenlaisille naisille löytyy ihailija ja itse suuririntaisena naisena en pidä itseäni pienirintaisia naisia parempana.
Samaa mieltä, sekä pienirintaisille että suuririntaisille riittää ihailijoita. Itse olen pienirintainen, ja erityisen typerää mielestäni on, että naiset nokkivat toisiaan rintojen koon perusteella. Tämä koskee sekä pieni- että isorintaisia. Ihmettelen, eivätkö nämä haukkujat näe itseään muuna kuin rintoina, kun ollaan niin olevinaan muita parempia joko suurten tai pienten rintojen kanssa.
Onkohan muuten niin, että naisten isoista rinnoista pitävillä miehillä on itsellään man boobsit? Ja kiihottuvatko miehet man boobseistaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kivaa puristella jotain lautaa.
Puristelua, yök.
Vierailija kirjoitti:
Suuria on mukava leipoa ja pitää päätä niitten väliss.
Leipoa, öyk. Ja sitte vielä sun pää. 👀
Vierailija kirjoitti:
Suomen valtio voisi kustantaa kaikille pikkutisseille suurennusleikkauksen. Rahat otettaisiin vaikka yritystuista. Saataisiin kansa lisääntymään.
Mä en näe mitään syytä sille, että mun keuhkoista roikkuis jotku isot painavat nahkapallot.
Litteä, kova rintakehä pelkillä nänneillä vai pehmeät ja lämpimät tissit? Valinta on helppo.
M36
Pienet kiinteät tissit on parhaat. Vielä jos on sporttinen naisvartalo niin täydellinen yhdistelmä. Ei kannata ainakaan mitään tekotissejä harkitakaan. Esim. Amanda Harkimo olisi hyvän näköinen nainen ilman niitä kumipalloja ja omilla pienillä tisseillään.
Vähintään H-kuppi, muuten morjens🤚
T. 30cm k ulli
Aivan sama minkälaiset tissit jos on hyvät perät.
Hyvä lauta pilattu reiällä totesi Kalevi kun höyläämään rupesi.
Minulle ei kumppanin rintojen koko ole mikään ongelma. Se jos hän on liiallisesti huolestumut jostakin ulkonäöllisestä seikasta, saattaa muodostua ongelmaksi.
Kun ei ole isoa pehmeää sydäntä niin on edes iso pehmeä povi. Naisia on kasvavasti vaikea erottaa miehistä.
Ai niin, miehiä ja naisia ei ole. Olemme nestettä.