Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reima-rukkaset, käyttääkö 10-vuotiaat vielä yleensä tällaisia?

Vierailija
11.02.2024 |

Sain kasan keväthanskoja sukulaiselta, joissa muutamat eri värit näitä molempia malleja. Meillä on ollut vähän erilaisia ja toisen merkkisiä hanskoja nyt, mutta nuo vaikuttaa laadukkailta ja koko juuri sopiva, ei viitsisi poiskaan antaa.

https://www.reima.com/fi-FI/products/reimatec-rukkaset-askare-1

https://www.reima.com/fi-FI/products/kurarukkaset-kura?colorId=6980

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suositella, mutta on vaan suositus direktiivi, ei ehdoton kielto.

Vierailija
2/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meidän kymmenvuotiaalla on tuollaisia, mutta kannattaa tietysti kysyä lapsen omaa mielipidettä.

Ei ole kiva jos äiti vaan sanoo, että saatiin tällaisia ja puet nämä. Kiva, jos saa valita kaupassa edes muutamasta mallista tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukkasrunkkaaja taas aktivoitui. Ootko kädellä? 🍆🤛

Vierailija
4/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9V:llä talvihanskat on tuota mallia kuin eka linkki.

Vierailija
5/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö, nyt 9, on jo pari vuotta halunnut ennemmin sellaset, jossa sormet erillään. Nykyisistä käsineistään vain kurakäsineissä on sormet samassa.

Vierailija
6/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko välttämättä molempia malleja edes olla? Molemmat pitää vettä?

Vierailija
7/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok jos laps ite tykkää

Vierailija
8/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko välttämättä molempia malleja edes olla? Molemmat pitää vettä?

Jos lapsi on mukana esim.puutarhahommissa, jossa kädet kirjaimellisesti mullassa, muovipintaiset kurarukkaset on hyvä olla siihen ja kangaspintaiset muuhun ulkoiluun.

Vierailija
9/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aivan tajua kysymystä. Jos niitä myydään tämän ikäiselle sopivia kokoja, kai ne sitten on tarkoitettu sen ikäiselle?

Vierailija
10/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 9v juuri toivoi lämpimiä hanskoja, joissa sormet keskenään yhdessa. En tiedä, muuttuuko toive vuodessa. Ja koskiko se vain kovia pakkasia. Mutta ainakin varahanskoina menee varmaan, loskakeli kun tulee, tarvii viidet hanskat päivässä.

Vierailija
11/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tässä ajatuksena niinku se, että reima merkkinä on jotenkin no-no? Mun mielestä reimalla on nuorten malleja myös, ei se merkkinä ole leimallisesti vain pikkuisille.

Vierailija
12/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle loskaan ja kevätkuraan ehdottomasti hyvät! Kouluun hankkisin lisäksi sormikasmalliset kevätkäsineet.

Vierailija
13/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 8,5 vuotiaalla on molemmanlaisia. En tiedä, miten paljon "isompi" 10 vuotias on. Hän tietänee itse, kelpaako vai ei.

Vierailija
14/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lainkaan muista, mitä hanskoja mulla oli ja omat lapset ei ole noin vanhoja. Mutta miksi siis ei voisi käyttää tuollaisiakin? Tavallisia lasten hanskojahan nämä ovat vai eikö?

Vierailija
15/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. linkki: Mielestäni käyvät yleiskäyttöön keväällä, erityisesti tummansininen näyttää hyvältä.

2. linkki: Mielestäni käyvät oman pihan leikkeihin, ei välttämättä koulumatkalle.

Vierailija
16/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla Pradaa.

Vierailija
17/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla Pradaa.

Westendissä näin. Terkuin Alex

Vierailija
18/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v tyttö käyttää veljensä ei olisi käyttänyt samassa iässä. Samat hanskat oli veljellä aiemmin käytössä. On iso kätinen.731

Vierailija
19/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet pitää olla sen mukaan, mitä lapsi tykkää ulkona tehdä. Jos on ulkona touhuamisesta ( mäenlasku, lumilinna jne) pitävä lapsi, niin lämmintä vaatetta lapselle, että tarkenee touhuta pihalla.

Mun lapsellani on aina kinnasmalliset käsineet, koska niissä kädet pysyvät lämpöisinä. Meillä on myös lämpöisiä kypärämyssyjä pipojen alle, ettei pieni pakkanen haittaa. Kengät ovat sellaiset, että tarkenee välisukalla. Olen ostanut kenkiin lämpöpohjallisia. ulkohousut ovat henkselihousut. Lapsi on 11v. 

Lapselle on myös kura- ja loskasäätä ajatellen ihan ns. kurahousut (vyötärömallin sadehousut) ja ihan kurahanskatkin löytyvät kotipihakäyttöä varten.

Ei tarvitse olla muodikas. Tärkeintä on, että pihalla on mukava olla säällä kuin säällä. Jossain pulkkamäessä lapsi on tälläkin hetkellä. Arvostan lapsen punaisia poskia.

Vierailija
20/24 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut 11v lapselleni Reiman hanskat, mutta ainakaan marketeissa ei myyty niin isolle lapselle.