Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä pääsette kauppaan töihin?

Vierailija
11.02.2024 |

Minua ei vain oteta mihinkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kautta työllisty kaupan alalle töihin koulutus. Siinä melkein 3kk palkaton työharjoittelu. Saipahan "työkokemusta" sen verran että sai jalan oven väliin ja jatkoin samassa paikassa vakkarina.

Vierailija
2/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmeessä menkö kauppaan töihin, mulla oli ainakin Stockalla niin hirveetä että irtisanoin itteni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmeessä menkö kauppaan töihin, mulla oli ainakin Stockalla niin hirveetä että irtisanoin itteni.

Mikä siinä muka on niin hirveää? Eikä minua kiinnosta, kunhan palkka tulee tilille. Ei minun ihon alle ainakaan niin helposti pääse.

Ap

Vierailija
4/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin aikuisena ammattia ja opiskelin merkonomiksi. Koulutukseen sisältyi pari 2-3kk  harjoittelua, joista toisen tein kaupassa. Osoitin olevani ahkera ja täsmällinen ja omaavani hyvät asiakaspalvelutaidot. Harjoittelun lopussa esimies kysyi, haluaisinko sieltä työpaikan. Halusin ja nyt olen jo kuudetta vuotta siellä töissä.

Vierailija
5/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee cv, kerää todistukset esiteltäväksi

Ota yhteyttä muutenkin kuin sähköisesti hakemuksen lähettämällä

Vierailija
6/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä muka on niin hirveää? Eikä minua kiinnosta, kunhan palkka tulee tilille. Ei minun ihon alle ainakaan niin helposti pääse.

Ap

Pieni palkka toki tulee mutta päälliköt ja asiakkaat on tosi ilkeitä. Tauot on kortilla ja ylitöistä ei makseta.