Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi noi vaalivirkailijat ovat niin tympeitä?

Vierailija
11.02.2024 |

Eivät edes tervehdi. Itse tervehdin kun kävin lipukkeen hakemassa sekä kun tiputin lipukkeen laatikkoon. 

Ei tervehditty eikä hymyn häivää. Missä nornaalit käytöstavat?

Ei vaalit mitkään hautajaiset ole. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muuten on aina aivan järkyn tympeitä! Kai se on sitten niin tylsää ja veemäistä hommaa.

Vierailija
2/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua tervehdittiin ja neuvottiin ihan ystävällisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin todennäköisesti krapulassa. Keho puskee myrkkyä ulos, ei ole mukavaa, ei hymyilytä.

Vierailija
4/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli oikein ystävälliset vaalihenkilöt. Oliko äänestäjän olemuksella vaikutusta kokemukseen?

Vierailija
5/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tiesi, että äänestät Haavistoa, ei silloin paljon hymyjä jaella.

Vierailija
6/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka äänestys, tiukka ilme. Ehkä he olivat ottaneet mallia vanhoista Loton virallisista valvojista.

Vierailija
7/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli yks vakava nainen, muut oli iloisia ja tervehtivät. Elämme jännittäviä aikoja vielä parisen tuntia. Musta pallo ei pärjää kokeneemalle, tasapainoisemmalle sinivalkoiselle

ison lehden etusivun pönttö bilispallo mainos oli 'vastustajalle' hyvää mainosta. 

Vierailija
8/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkailija. Virallinen hlö.

Palvelualtis ja ystävällinen osui minun kohdalle.

Vaalit, äänestäminen on asiallinen ja juhlallinen tilaisuus. Turha höpötys pois.

Vierailija
9/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oltiin ystävällisiä, äänestin ennakkoon. Olen 3-kymppinen nainen ja kun kiitin lopuksi, niin noin ikäiseni vaalitoimitsijanainen sanoi minulle että "paljon kiitoksia". Hyvä mieli jäi.

Vierailija
10/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kierroksella juuri näin koin. Kun tulin ulos kopista, katse oli jotenkin murhaava. Nyt toisella kierroksella oli ystävällinen tyttö joka huudahti ; ääni annettu. Nostin peukaloa ja läksin ulos  pakkaseen. Noin ne eri persoonat vaan ovat.

Vierailija
11/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia ihmisiä, ei varmasti kaikki jaksa koko pitkää päivää hymyillä jokaiselle tyypille. Mene itse kokeilemaan. Tosin kyllä minua on aina tervehditty, ei ole mitään tympeitä ihmisiä ollut, ihan normaaleja suomalaisia, ei mitään puuhevosena naureskelijoita.

Vierailija
12/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki että olet äänestämässä sitä perserassia, vähemmästäkin alkaa vituttaan.

Vierailija
13/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeapa täällä Heinolassa Kirkkis -talolla katsomassa mallia. Käytös ylitti ihan valtakunnallisen uutiskynnyksenkin.

T: Mies Heinolasta

14/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua tervehdittiin ja neuvottiin ihan ystävällisesti.

Omalle kohdalleni osuneet virkailijat olivat myös hyvin ystävällisiä.

Vierailija
15/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella tympeä virkailija. Kysyin siltä että onko niillä ehdokkailla sama äänestysnumero kuin 1.kierroksella niin vastasi tympeästi että EI. No,olihan niillä sama numero! Valehteleva haahka

Vierailija
16/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienellä paikkakunnalla suurin piirtein kaikki tuntevat toisensa joten höpöteltiin niitä näitä äänestyksen lomassa.

Vierailija
17/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme meidän perheestä äänesti tänään. Poika oli nyt äänestämässä tokaa kertaa (1. kerta ekalla kierroksella). Me kaikki tervehdittiin vaaliivirkailijaa kun ojennettiin ajokortit. Ei tervehtinyt ketään. Lykkäs tympeen oloisena lipukkeen ja ajokortin kouraan ilman hymyn häivää tai ole hyvä. Lipukkeen leimaajalla ei ilme värähyänyt, leimasi lipukkeen ja otti paperin pois aukon päältä. Jokainen meistä tervehti ja kiitti myös häntä.

Tuli itselle sellainen olo et jotenkin häirittiin heitä ja oltiin vaivaksi. Jonoa ei ollut yhtään kun käytiin. Kun me lähdettiin niin ovesta tuli yksi ihminen sisään. 

Ap

Vierailija
18/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisia ihmisiä, ei varmasti kaikki jaksa koko pitkää päivää hymyillä jokaiselle tyypille. Mene itse kokeilemaan. Tosin kyllä minua on aina tervehditty, ei ole mitään tympeitä ihmisiä ollut, ihan normaaleja suomalaisia, ei mitään puuhevosena naureskelijoita.

Päivän mittaan osuu aina joku tympeä tyyppi jos kohtaat paljon ihmisiä. Sanotaan vaikka kaupan kassa. Kävin aamulla aikaisin äänestämässä ja ystävällisiä henkilöitä. Vaihdettiin pari sanaa kun ei ollut ruuhkaa. 

Vierailija
19/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös😁 menin ekaa kertaa äänestämään ja olin vähän pihalla, kun kukaan ei ohjeistanut että mitä pitää tehdä, kysyin et näytänkö nyt henkkarit ja vaalivirkailija sano et mitäpä luulet? Sit ku menin koppiin äänestämään ja lapseni seurasi perässä sinne, niin sama mies alko huutamaan lapselle että anna sen mennä yksin koppiin!!!! Ja lapsi sit meni ulkopuolelle huuli väpättäen ja ku päästii ulos nii purskahti itkuun, ku pelästy et aikuinen mies huutaa yhtäkkiä ku kumpikaan ei tiedetty et siinä on jotain väärää et lapsi tulee koppiin mukaan 😳

Vierailija
20/21 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli oikein ystävälliset vaalihenkilöt. Oliko äänestäjän olemuksella vaikutusta kokemukseen?

Kyllä saa sanoa ihan että vaalivirkailija. Vaalihenkilö ei ole wokempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi