Miesten ja naisten ihastumisissa on karkea epäsuhta
Miehet ihastuvat helposti, mutta naiset ihastuvat todella harvoin. Siitä syystä Suomessa on niin paljon sinkkuja.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
en minä naisten harkintakyvystä olisi niin vakuuttunut, kun katsoo kuinka monta sataatuhatta yh-loismammaa suomessa on veronmaksajien kustantamana tuilla elämässä siivellä
Onhan se hyvin harkittua, kun saa elää toisten rahoilla ja saa maata kotona tekemättä mitään. Muut maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena ihastunut nuorena muutamia kertoja. Vanhemmiten en enää kertaakaan. Kun eteen tulee useita suhteita kokeneet miehet, hommasta katoaa ainutlaatuisuus ja erityisyyden tunne. Yritin suhdetta vielä kerran vanhemmalla iällä. Kuinka ollakaan, muutaman vuoden jälkeen ukko alkoi salaa katsella muita netissä. Mies menee pilalle jos sillä on ollut useita naissuhteita ja useita ihastuksia, koska sen jälkeen heille ei yksi enää riitäkään. Naisena ja harvoin ihastuneena en koskaan pettänyt, vaan pettäjä oli aina mies.
Mies haluaa luonnostaan useita naisia. Ei se johdu useista naissuhteista ja ihastumisista.
Oletuksia Minä ihastun jatkuvasti, edelleen. Piristää elämää kovasti. N39
en minä naisten harkintakyvystä olisi niin vakuuttunut, kun katsoo kuinka monta sataatuhatta yh-loismammaa suomessa on veronmaksajien kustantamana tuilla elämässä siivellä