Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ja naisten ihastumisissa on karkea epäsuhta

Vierailija
11.02.2024 |

Miehet ihastuvat helposti, mutta naiset ihastuvat todella harvoin. Siitä syystä Suomessa on niin paljon sinkkuja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä naisten harkintakyvystä olisi niin vakuuttunut, kun katsoo kuinka monta sataatuhatta yh-loismammaa suomessa on veronmaksajien kustantamana tuilla elämässä siivellä

Vierailija
22/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en minä naisten harkintakyvystä olisi niin vakuuttunut, kun katsoo kuinka monta sataatuhatta yh-loismammaa suomessa on veronmaksajien kustantamana tuilla elämässä siivellä

Onhan se hyvin harkittua, kun saa elää toisten rahoilla ja saa maata kotona tekemättä mitään. Muut maksavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisena ihastunut nuorena muutamia kertoja. Vanhemmiten en enää kertaakaan. Kun eteen tulee useita suhteita kokeneet miehet, hommasta katoaa ainutlaatuisuus ja erityisyyden tunne. Yritin suhdetta vielä kerran vanhemmalla iällä. Kuinka ollakaan, muutaman vuoden jälkeen ukko alkoi salaa katsella muita netissä. Mies menee pilalle jos sillä on ollut useita naissuhteita ja useita ihastuksia, koska sen jälkeen heille ei yksi enää riitäkään. Naisena ja harvoin ihastuneena en koskaan pettänyt, vaan pettäjä oli aina mies.

Mies haluaa luonnostaan useita naisia. Ei se johdu useista naissuhteista ja ihastumisista.

Vierailija
24/24 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletuksia Minä ihastun jatkuvasti, edelleen. Piristää elämää kovasti. N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä