Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on raskasta olla suomenmaassa tavallinen mies herran vuonna 2024!

Vierailija
11.02.2024 |

Ei sitä naista saa kun ei ole treenattu pankkiirilääkäri. Kyllä on raskasta olla tavallinen mies!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas????

Vierailija
2/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne, niin panen sua perseeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin rouvan vuosi 2024. Kehopositiivinen rouva saa enemmän huomiota kuin miesmalli. 

Vierailija
4/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Mun mies on mun pituinen ja vatsakas. Tavallinen duunari.

Vierailija
5/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö🤔 sukupuoliahan ei enää ole! 😂

Vierailija
6/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kannata olla rokotettu, rokottamattomilla on kysyntää kuulemma. Sitten hyvä ammatti, lääkäri tai taistelusukeltaja. Linnakundi voi olla myös, saa paljo paljon naisilta postia vankilaan linnakundit. Rahaa pitää olla, hirveä määrä, hieno auto vaikka velaksi, siitä naisetkin tykkää. Sitten kaikki kuntoon, vartalo timmiksi ja pärstä kertoin myös kuntoon niin ehkä sitten kelpaa

Vierailija
7/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen aika ruma mies ja kuukausitulot vain 2400 brutto. Vattaa löytyy parin ihmisen edestä. Silti naimisissa. Mistä ap keksit noita juttujas?

Vierailija
8/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruikuta vaan hyväksy kohtalosi. Nykyaika tulee oleemaan arabi ja afrikkalaisten miesten ja suomalaisten naisten.

Vierailija
9/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on johonkin riippuvuus, vaikka naisseuraan, niin raskastahan se on.  Kuvittelet suhteista liikoja. Olkoon vika sinussa tai naisissa, niin hyväksy tilanne. Kyllästyisit kertapanoihin, kyllästyisit vaimoon.

Vierailija
10/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hlvetin pllunhinku taas jollain. Kuvotus.

Vierailija
11/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen aika ruma mies ja kuukausitulot vain 2400 brutto. Vattaa löytyy parin ihmisen edestä. Silti naimisissa. Mistä ap keksit noita juttujas?

Olen nainen, mutta kommentoin: mieheni on myös ei-niin-kovin-kaunis, tulot nettona n. 1 450 e/kk. Pituutta on, mutta myös sitä vatsaa löytyy parin ihmisen verran. Silti hän on ihan parasta A-luokkaa minun mielestäni! :) AP ei tiedä, että ruma on kaunista ja ihmisessä on paljon ihastuttavaa, mikä ei näy ulospäin. Eikä rahalla miestä eikä naista saa! :D

t. N50+ PKS

Vierailija
12/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt onkin rouvan vuosi 2024. Kehopositiivinen rouva saa enemmän huomiota kuin miesmalli. 

En usko että yksikään miesmalli on katkera tilanteesta.

Ja naisvihan huippuvuotta eletään: Noin lyhyeen kommenttiin sait noin ruman sävyn. Toivoisit naisten suhtautuvan negatiivisemmin kehoonsa? Tiedoksi vain: Tuolla on pilvin pimein parikymppisiä anorektisia tyttösiä jotka eivät ole mitenkään positiivisia kehonsa suhteen. Ovat sekaisin näistä odotuksista vartuttuaan maailmaan jossa mikään ei riitä. Sitten joku katkera persereikä toitottaa netissä kuinka kamalaa on olla mies kun kaikkea ei kanneta valmiiksi eteen. Kumppania joutuisi itse hakemaan. Oletkos ajatellut että naisellekaan ei oikeasti hyvä kumppani tule noin vain? Joko kohtaa pelkkää valehtelua ikänsä jos on liian kaunis tai sitten on ventovieraiden vihan kohteena jos ei vastaa kauneusstandardeja? Jos tällaiseen maailmaan koittaa vielä vaikka tytärtään kasvattaa niin eipä ole minkään valtakunnan ihme että katkeria urpoja kohdellaan kuin eivät olisi olemassa.

-Mies

Vierailija
13/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kuurosokeita koomapotilaita kaikille meille riitä. 🥺

Vierailija
14/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä, että etsit naista, et rakkautta.

Vierailija
15/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma vain kun suurin osa perheen isistä on ihan tavallisia, korkeintaan keskituloisia tallukoita. Ai niin, mutta heille onkin kelvannut tavallinen nainen eivätkä ole vaatineet itselleen kaunista missimittaista naista.

Vierailija
16/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI kannata olla rokotettu, rokottamattomilla on kysyntää kuulemma. Sitten hyvä ammatti, lääkäri tai taistelusukeltaja. Linnakundi voi olla myös, saa paljo paljon naisilta postia vankilaan linnakundit. Rahaa pitää olla, hirveä määrä, hieno auto vaikka velaksi, siitä naisetkin tykkää. Sitten kaikki kuntoon, vartalo timmiksi ja pärstä kertoin myös kuntoon niin ehkä sitten kelpaa

Naiset ajattelevat yötä päivää miesten autoja. 

Vierailija
17/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
18/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset halua tavallista miestä, vaan haluavat miehen, jolla raha-asiat ja käytöstavat kunnossa. Eivät ryyppää ja rellestä ja kulje kaverilaumoissa, vaan ovat perhekeskeisiä miehiä. Niitä on harvassa.

Vierailija
19/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin mä ajattelenki! Ja niiden koulutusta ja treenattua kehoa ja suurta munaa ja RAHAA, kun itsehän vain istun kotona odottamassa että joku rikas ja komea  prinssi, jolla on rokotukset ottamatta, tulee hakemaan minut kartanoonsa asumaan. Juuri näin se menee. Siksi kaikki naiset asuvat kartanossa ja pian minäkin, jee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi