Kiusaatko ihmisiä näissä keskusteluissa?
Itse yritän lopettaa jankkaamisen jos huomaan jonkun oikeesti olevan tosissaan ja ongelmainen tilittäessään äiti/anoppi/tms vihaansa? Itse ihan huvittelumielessä kirjoittelen, en syvimpiä tunteitani jauhaisi nettikeskustelussa. Mutta huomannut jonkun tekevän niin ja turha sitten kenkään pahaa oloa enää lisätä.
Kommentit (7)
En tietenkään kiusaa. Ihmisillä on oikeus traumoihinsa ja tuskin joku tuntematon nettikirjoittaja niistä enemmän tietää kuin henkilö itse.
Lukija kiusaa itseään loukkaantumalla lukemastaan tekstistä.
Minulla on ollut oppimista siinä että nettikeskusteluissa on paljon juuri ongelmaisia ja siksi aikaansa tappavia. S24, aiemmin oli iltapäivälehdillä myös, fb- keskusteluihin en osallistu mutta seurailen jotain salaliittojuttuja.
Olen vähän suunsoittaja, saatan kirjoittaa turhan pahasti vaikka en itse asiaa pohdi oikeessa elämässä ollenkaan. Pitäisi varovaisempi olla ettei totisella asialla olevien vaikeaa elämää vielä vaikeuttaisi. On
Minä kyllä vastaan pisteliäästi sellaisille, jotka mollaavat Suomea ja halveksivat arvojamme. Esimerkiksi heikkojen ja sairaiden hoitaminen.
Väheksyvät puolustusvoimiamme ja kaikkea edistystämme.
Mikäli se sellainen siitä kokee kiusaantuvansa niin se on sitten niille ihan oikein.
Vituttaa ne pilkkujen änkkääjät. Mitä toi arkoittaa ,vaikka hyvin osaavat lukea jos vaikka yksi kirjain väärin.
Ei ole tarkoitus kiusata ketään, ja selvästi hullut jätän aina rauhaan.