Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta ei tykkää edes 20 vuotta vanhemmat miehet

Vierailija
10.02.2024 |

Niin epäsuosittu olen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulle kelpaat.

Vierailija
2/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minusta edes 20v vanhemmat naiset.

Pitäisi olla joku vähän Tinderin kaltainen juttu niille ihmisille, jotka ei ole mitään valokuvamalleja, nuoria, kauniita/komeita jne.  

Itsellänikin on hakuilmoitus yhdessä nimeltä mainitsemattomassa treffipalvelussa.  Profiilissa on kyllä jonkun verran kävijöitä, mutta jostain syystä en kelpaa kenellekään eikä yhteydenottoja tule.  Profiilikuvani on ihan onnistunut (eikä mistään 20v takaa).  Profiilitekstiä on riittävästi ja siitä käy ilmi että en ole mikään holisti/narkkari/tms., että talous on kunnossa, että koulutus/työpaikka on ja että ei ole ylipainoa/mielenterveysongelmia tai muita vastaavia.  Kaikin puolin asiat on kohdallaan: osaan ottaa toisen huomioon, osaan puhua ja kuunnella, olen tasapainoinen ja kunnollinen sekä paljon muuta.  Mutta eipä tunnu kiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50v nainen ja minua katselevat 80- 90 vuotiaat papparaiset. No, elän mieluummin yksin, kun omaishoitajana vieraalle. Yksi omaishoidettava riittää;  isäni.

Vierailija
4/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ooon 55 v ja mulle taas tulee postia koko ajan 18-vuotiailta! Eli ei tasan mee. Liian vanhoja tai liian nuoria.

Vierailija
5/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 33 vuotias nainen ja sain treffi-ilmoitukseen vastauksen 19 vuotiaalta O__O maailmankirjat on sekaisin 🤔

Vierailija
6/6 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 50v nainen ja minua katselevat 80- 90 vuotiaat papparaiset. No, elän mieluummin yksin, kun omaishoitajana vieraalle. Yksi omaishoidettava riittää;  isäni.

No niinpä. Itseänikin lähestyvät 20-30 vuotta vanhemmat, eivät ikäiseni. Kauhea kolaus itsetunnolle kyllä. Yhden kanssa jutellut joskus, ja joku piikahan sillä haussa. Kyselin myös kun näyttää että hänelle flirttaavat vanhemmat naiset, että miksei niistä ole kiinnostunut, ajattelin että ehkei ole tajunnut, niin reteesti totesi että niinhän niitä perässä on, mutta ne on liian vanhoja.

Pitäisi siis tyttärensä ikäinen saada, tämä oli koulukaverini...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi