Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilisät yh korotus?

Vierailija
10.02.2024 |

Mieheni muuttanut marraskuun  lopussa pois yhteisestä kodista. Eropaperit lähetetty jos syksyllä käräjäoikeuteen. En ole vielä hakenut lapsilisään yh- korotusta, ja mietin voinko hakea niitä  mieheni on tässä viettänyt välillä minun kotona öitä lasten kanssa kun olen ollut yö vuoroissa ym. Itse ajattelen että en niitä kelasta  Hae ennen kun hän ei tässä öitä vietä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea, kun teillä on eri osoitteet. 

Vierailija
2/3 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksinhuoltajakorotus on harhaanjohtava  nimitys, koska voit saada kaikista lapsista, josta saat lapsilisää. Voit hakea yksinhuoltajakorotuksen lapsilisään, jos et ole avio- tai avoliitossa tai olette muuttaneet erillinne eli teitä ei ole esim tarvinnut  erota tuomioistuimen vahvistamalla päätöksellä vaan asumisenne erillää merkitsee jo, että olette lopettaneet yhteiselämän niin suuressa laajudessa, että olet oikeutettu saamaan yksinhuoltajakorotuksen, eikä se siis ole mitenkään riippuvainen siitä, että onko teillä vanhemmilla (mahdollisesti) lapsienne yhteishuoltajuus.

Ilahduttavaa kuulla, että teillä on exäsi niin hyvät välit, että hän on voinut katoa lapsien perään ja yöpyä sinun luonasi silloin kun olet ollut töissä.

Uskovainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa , ero ei vielä voimassa. Tästä syystä en ole hakenut yh korotusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän