SM lävähtää UMKssa nuorten ja lasten silmille - hyväksyttyä
UMK väliajalla Käärijän ja Erika Vikmanin esitys.
Otsikossa olevien, lasten ja nuorten, vanhemmat eivät tule pitämään tästä. Missä menee raja? Vai pistetäänkö tämä vain taiteellisen vapauden piikkiin?
Jonkun tahon pitäisi puuttua tähän, alkaa mennä aivan liian pitkälle.
Kommentit (51)
Eikö tuota Erikaa saa johonkin pakkohoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin lauantai-iltaisin lapset valvovat, koska seuraavana aamuna ei tarvitse esim. mennä kouluun.
Tämä. Tämän illan yhteinen leffa valinta on itse ilkimys 3.
Kuinka monta pikku-Käärijää löytyi perheistä viime vuonna?
Niinpä.
No, siitä ei voi tulla kuin hyvä biisi, toinen näyttää kieltä ja toinen persettä.
Haluatko sinä aloittaja meille sensuuriyhteiskunnan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältövaroitus. Ei ne lapset kyllä tuollaisesta mitään ymmärrä. Mun ja kaverin lempibiisi oli pienenä: Me emme laske viiteen, olen niin malttamaton. Tehtiin siihen koreografiakin. Ei meillä ollut aavistustakaan mistä kappaleessa laulettiin.
Olen vähän vanhempaa saapumiserää ja lauloin bussissa helga neidistä kylvyssä. 😂
Ei nyt sinänsä liity Viisuihin, mutta me laulettiin ala-asteella "Seksi vie ja taksi tuo" 🤣 Kailotettiin koko naapurustolle
Ei tämäkään, mut kaverin pikkuveli n. 5-vuotiaana halus kuulla autossa sen välistä laulun ja lauloi innolla mukana, kun tajuttiin mikä laulu on ja laitettiin soimaan : Kikka - Mä tahdon takoa sun markkinarakoa😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä kakarat tekee hereillä keskellä yötä Euroviisuja kuuntelemassa? Milloin siitä tuli lastenohjelma?
Lapset ovat katsoneet euroviisuja siitä lähtien kun niitä on ollut. Nykyään toki sisältö on enemmän ja enemmän lapsille sopimatonta.
Ei oo kyllä todellakaan katsoneet. Vai katsoitko itse vanhempiesi kanssa Euroviisuja lapsena? Mua ei olisi ainakaan voinut vähempää kiinnostaa.
Varmasti lähes jokainen kakara katsoi esim. 70-90-luvuilla, jos tulivat riittävän aikaisin. Myös Ruotsissa melodifestival on koko kansan tapahtuma eikä mikään aikuisten kinkyshow.
Niin katseltiin, lapsena nimenomaan. Abban Waterloo, Johnny Loganin Hold me now ja Herreysin Diggiloo Diggilei kaikuivat koulujen pihoilla. Nuorena ja aikuisena ei kyllä kiinnosta enää vähääkään. Silloin ihan mikä hyvänsä lauluohjelma kiinnosti, koska musiikkia ei kulutettu silloin niin kuin nyt. Kuunneltiin yötä myöten Radio Luxemburgia, että mitä maailmalla soitettiin ja Rockradio, Jake Nyman. Ja tuijotettiin niin Levyraadit kuin Tenavatähdetkin. Vasta paikallisradiot (957 alotti v. 85) aloitti tämän nuorten musiikin soittamisen.
Erika ite kaipaa sitä kurinpitoa.
Mun 6 ja 8-vuotiaat nukkuvat tuolla.
Ei oman lapsen täydy antaa katsoa kaikkea mitä telkkarista tulee.
näitä on alakoululaisille näytetty mm. levyraadeissa, joten ei lapset näiltä riettauksilta säästy.
Ja viime vuonna lapset kailotti cha cha cha.