Jaksaako joku viisikymppinen juoda alkoholia?
Itse jaksan vain pienen viinilasin. Ja harvoin sitäkään. Onkohan elimistö jotenkin pilalla?
Kommentit (44)
Oi dokaaminen on kivaa. Nyt siihen on tällä työkokemuksella ja palkalla kunnolla varaakin.
M51
En ole viitsinyt vuosiin. Tulee vain väsymys ja sumuinen olo.
Tuohan on vain hyvä.
Mutta kyllä moni jaksaa järkevästi ja valitettavasti moni myös ei järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Oi dokaaminen on kivaa. Nyt siihen on tällä työkokemuksella ja palkalla kunnolla varaakin.
M51
Jaksatko? Etkö väsy? Paljonko dokaat?
Jaksaisin, mutta en viitsi kärsiä krapuloista.
Miksi en jaksaisi? Puoli pulloa riittää, kokonainen pullo on liikaa. En nuorenakaan juonut tämän enempää.
N55
Humalaan ei tällä iällä enää tule, että sekin on tässä iässä takanapäin.
Jaksaa kyllä. Mutta jos saa valita, niin mieluummin rakastelee senkin ajan. Ja seuraavan aamupäivän.
Mitä jaksamista siinä on? Itselläni se vaikuttaa mieleen rentouttavasti ja piristävästi. Kuten nousun kuuluukin. Otan nykyään vain 1-3 annosta, niin tietenkin sitten 3 tunnin mukavuuden jälkeen alkaa lasku, joka alkaa väsyttämään. Tosin nopea lasku, koska juon noin vähän.
Minä otin tiukkaa viinaa koko tammikuun. Nyt helmikuussa on ollut hieman hiljaisempaa.
M 49
Aika lailla piti tuossa iässä jo vähentää. 60-vuotiaana lopetin kokonaan alkoholin käytön, pienestäkin annoksesta vaikka lasillisesta viiniä tuli jo vähän krapulainen olo, niin päätin, että tämä lysti oli sitten tässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin tiukkaa viinaa koko tammikuun. Nyt helmikuussa on ollut hieman hiljaisempaa.
M 49
Ammattimiehet pitää tipattoman helmikuussa kun se on lyhin!
En jaksa enää. Kaiken saa alkoholittomanakin jos tarvitsee juhlistaa.
Joskus, todella äärimmäisen harvoin voin ottaa pienen hömpsyn jos on pakko. Tyyliin korkillisen verran snapsia tms.
Tammikuussa en käyttänyt tippaakaan lantrinkia. Kaikki otin tiukkana. Ajatus on kirkas.b
Mä jaksan kyllä. Ikävä vaan, että krapulat pahenevat. Sitä alkaa hannata tässä iässä kun miettii seuraavaa aamua. Nuorempana ei paljon haitannut, sitä vain painoi menemään.
Vierailija kirjoitti:
Humalaan ei tällä iällä enää tule, että sekin on tässä iässä takanapäin.
Kyllä maar tulee jos tarpeeksi juo.;) N56
Hitto oon 68 ja biletän baarissa.
Ennen jaksoin puolikin pulloa illassa.