Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen oletko koskaan

Vierailija
09.02.2024 |

runkannut töissä esimerkiksi wc käynnillä? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en töissä, mutta kerran alkoi lentokoneessa tehdä mieli, oli vaihtolento, Riikassa piti vaihtaa konetta. Oli aika täpärällä vaihtoaika, mutta ei auttanut kuin mennä vessaan. Olin niin herkillä ettei kestänyt kauaa, ja ehdin seuraavaan koneeseen rentoutuneena ja posket punaisina.

Vierailija
22/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso avotoimisto ja vessatkin sellaisia isoja monella kopilla..ei oikein paras paikka. Junan vessassa kerran matkalla Oulusta Helsinkiin oli pakko hieroa klittaa orkkuun saakka. Mielessä kävi kyllä, olisikohan voinut löytyä myös ihan munaakin junasta..

mikä sai sut junassa sille tuulelle?

Se oli niitä vanhanmallisia sinisiä junanvaunuja, jotka jyskytti kulkiessaan. Kyllä siinä alkoi väkisinkin jyskyttämään mukavasti alapäässäkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en töissä, mutta kerran alkoi lentokoneessa tehdä mieli, oli vaihtolento, Riikassa piti vaihtaa konetta. Oli aika täpärällä vaihtoaika, mutta ei auttanut kuin mennä vessaan. Olin niin herkillä ettei kestänyt kauaa, ja ehdin seuraavaan koneeseen rentoutuneena ja posket punaisina.

ihanaa...nyt kävi kalu kovenemaan ;)  

Vierailija
24/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä runkkaan töissä ehkä hävettävän usein.

Sormetan itseäni yhdessä varaston vessassa ratsastusasennossa lattialla polvillaan. Hieron nännejäni ja klittaa vuorotellen. Monesti toivon että joku varaston mies sattuisi paikalle ja tulisi auttamaan. 

Vierailija
25/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan Riikan koneeseen tähyilemään, voisiko olla avuksi jollekin naisparalle.

Vierailija
26/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, monia kertoja. N. 62 V.

Vierailija
27/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on runkkari ja runkkailee vastauksianne lukiessaan. Nolo tyyppi.

Vierailija
28/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän naisten kirjoittamat vastaukset ovat niin kiihottavia lukea ne saavat mukavan kiihoituksen ja halun syttymään meistä miehissä. Kiitos kun kerrotte kokemuksista ne.

Vierailija
29/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet sitten kiimaisena kotiin, saatko helposti orgasmin kun pääset tyydyttämään itseäsi, riittääkö sormet vai otatko lelut avuksi ?

Saan helposti. Ja lelujen osalta vaihtelee. Joskus käytössä vain sormet, mutta usein on kiva saada myös dildo sisälle.

Kirjoituksesi sai minut tosi kiiman jo toista päivää haluttaa koko ajan. Voisitko kertoa miten dildo auttaa sinua orgasmin saannissa. 

Nim. Kalu kovana sinulle.

Vierailija
30/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Välillä himoon ja välillä ihan vaan tylsyyteen. Pannutkin olen monesti työmaalla.

Vierailija
31/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En loppuun asti, mutta sillä tavalla että pysyy mieli virkeänä töissä 😉

N37 

Vierailija
32/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellut  kyllä 

Vierailija
33/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on runkkari ja runkkailee vastauksianne lukiessaan. Nolo tyyppi.

nolo tyyppi tulee tänne kommentoimaan vaikka oli naisille kysymys ei sinulle ap 

Vierailija
34/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. En loppuun asti, mutta sillä tavalla että pysyy mieli virkeänä töissä 😉

N37 

miksi et ole mennyt loppuun asti? ap 

Vierailija
35/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulet sitten kiimaisena kotiin, saatko helposti orgasmin kun pääset tyydyttämään itseäsi, riittääkö sormet vai otatko lelut avuksi ?

Saan helposti. Ja lelujen osalta vaihtelee. Joskus käytössä vain sormet, mutta usein on kiva saada myös dildo sisälle.

Kirjoituksesi sai minut tosi kiiman jo toista päivää haluttaa koko ajan. Voisitko kertoa miten dildo auttaa sinua orgasmin saannissa. 

Nim. Kalu kovana sinulle.

Fantasioin yhdestä ihanasta tyypistä ja kuvittelen olevani hänen kanssaan. Kuvittelen hänen kiihkonsa ja hänen kovan kalunsa työntymässä pilluuni. 

Dildo hieroo pilluun upotessaan ihanasti G-pistettä. Se ja sormet klitalla saavat yhdessä fantasioinnin kanssa aikaan ison, räjähtävän orkun.

Vierailija
36/43 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, monia kertoja. N. 62 V.

nuorempana vai vielä edelleen? mikä saa sinut aloittamaan kova kiima vai tylsyys ap 

Vierailija
37/43 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Satulatuoli on keksitty

Vierailija
38/43 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Geisha-kuulat sisään ja satulatuolille keinuttelemaan. 

Satisfayer on kans ollut töissä joskus mukana. Ei sen kanssa kauaa mene kun ottaa käyttöön wc-reissulla. 

N38, sairaalassa töissä. 

Vierailija
39/43 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Geisha-kuulat sisään ja satulatuolille keinuttelemaan. 

Satisfayer on kans ollut töissä joskus mukana. Ei sen kanssa kauaa mene kun ottaa käyttöön wc-reissulla. 

N38, sairaalassa töissä. 

Suljetulla osastolla? Niinhän siellä sanotaan kaikille.

Vierailija
40/43 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin tekisi mieli mennä vessaan ja survoa sormet pimppiin. Ovulaation aika joten olen ihan kyltymätön himojeni kanssa vaikka eilenki  sain kikkeliä ja mällit sisään. 

Kävin jo hieman kiusaamassa itseäni. Hieroin rintojani ja pyöritin klittaa sormilla. Pillu on niin märkä että tunnen sen liukkuuden koko ajan.