Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen oletko koskaan

Vierailija
09.02.2024 |

runkannut töissä esimerkiksi wc käynnillä? 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vain kuinka monesti. Harvemmin kuitenkaan vessassa, vaan ensimmäkseen työhuoneessani.

Vierailija
2/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vain kuinka monesti. Harvemmin kuitenkaan vessassa, vaan ensimmäkseen työhuoneessani.

kuinka useasti? oletan ettei sulla ole työkavereita samassa huoneessa? sehän alentaa stressiä joten hyvästä on!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen kyllä lähtenyt töistä kotiin päästäkseni runkkaamaan.

Toinen asia on se, että nuorempana tuli kyllä joskus harrastettua työpaikalla seksiä partnerin kanssa.

Vierailija
4/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuinka useasti? oletan ettei sulla ole työkavereita samassa huoneessa? sehän alentaa stressiä joten hyvästä on!! 

Sanotaan että viikoittain. Ja kyllä, olen yksin huoneessani lukkojen takana. Pari kertaa on joku tullut avaimilla sisään, mutta olen kyllä ehtinyt vetäistä sormen pois pöksyistä ja esittää tekeväni töitä :D 

Vierailija
5/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvalla olen surrutellut monessa teams-palaverissa kotonani.

Vierailija
6/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan että viikoittain. Ja kyllä, olen yksin huoneessani lukkojen takana. Pari kertaa on joku tullut avaimilla sisään, mutta olen kyllä ehtinyt vetäistä sormen pois pöksyistä ja esittää tekeväni töitä :D 

kuumaa...ap 

Vierailija
7/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tehdä sitä ihan sängyssäkin, jos miestä ei haluta tai jäi vielä nainnin jälkeen panetus päälle. Käytän vibraani eikä siinä ole mitään salailtavaa parisuhteessamme. 

Vierailija
8/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tehdä sitä ihan sängyssäkin, jos miestä ei haluta tai jäi vielä nainnin jälkeen panetus päälle. Käytän vibraani eikä siinä ole mitään salailtavaa parisuhteessamme. 

Eli vastaus ap:n kysymykseen on, että et runkkaa töissä. Mutta voihan sen noinkin sanoa.

Vierailija
9/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana duunissa avokonttorissa joka oli rakennettu entiseen ruokailutilaan.

Vieressä oli siivoojien sosiaalitila jossa oli pieni vaatehuoneella varustettu yhden hengen suihku. Tilassa oli myös tiimin kahvinkeitin kun sieltä löytyi vesipiste ja pistorasia.

Tein pitkää päivää ja joskus viiden jälkeen kun vain meitä junioreja oli talossa, kiinnitin kahvia hakiessa huomiota siihen että suihkusta kuului litinää ihan kuin joku saippuoisi itseään vaikka suihku ei ollut koskaan päällä. Joku oli käynyt varmaan lenkillä kun se taisi huohottaakin. Kävin kerran kotiin lähtiessäni ihan tarkastamassa että lattia on täysin kuiva että mitäköhän ihmettä?

Meni vähän aikaa että osasin yhdistää litinän siihen että yksi avokonttorin teekkaritytöistä oli kadonnut sanaakaan sanomatta johonkin mutta ei kotiin koska vielä ilmestyi posket terveen punaisina takaisin pahvikarsinaansa. Se oli varmaan käynyt jumppaamassa jossain työpäivän ratoksi.

Vierailija
10/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet sitten kiimaisena kotiin, saatko helposti orgasmin kun pääset tyydyttämään itseäsi, riittääkö sormet vai otatko lelut avuksi ?

Vierailija
11/43 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olen kyllä lähtenyt töistä kotiin päästäkseni runkkaamaan.

Toinen asia on se, että nuorempana tuli kyllä joskus harrastettua työpaikalla seksiä partnerin kanssa.

Edellinen kysymys oli sinulle 

Vierailija
12/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte naiset kertoa lisää miten halut saavat tyydyttämään työpaikalla kesken päivän. Lukiessa teidän kokemuksia tunnen kuinka kaluni jäykistyy kivikovaksi halusta.

Vierailija
13/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulet sitten kiimaisena kotiin, saatko helposti orgasmin kun pääset tyydyttämään itseäsi, riittääkö sormet vai otatko lelut avuksi ?

Saan helposti. Ja lelujen osalta vaihtelee. Joskus käytössä vain sormet, mutta usein on kiva saada myös dildo sisälle.

Vierailija
14/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan helposti. Ja lelujen osalta vaihtelee. Joskus käytössä vain sormet, mutta usein on kiva saada myös dildo sisälle.

Hyvältä kuulostaa ja sait taas kaluni kovaksi.

Vierailija
15/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan näin, kun ei kotona enään kiinnosta. Loppu kuin seinään kaikki. Kiitos hyvän työpaikan

Vierailija
16/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työpaikka antaa paljon kaikkea kivaa sitä omaakin.

Vierailija
17/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pomoa. Alushousut tuulettuvat että kuivaa nopeasti

Vierailija
18/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena ~22 vuotiaana mä yritin pukkarin vessassa, mut en löytänyt hyvää asentoa tehdä sitä loppuun asti. Klittaa hieroin.

Vierailija
19/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso avotoimisto ja vessatkin sellaisia isoja monella kopilla..ei oikein paras paikka. Junan vessassa kerran matkalla Oulusta Helsinkiin oli pakko hieroa klittaa orkkuun saakka. Mielessä kävi kyllä, olisikohan voinut löytyä myös ihan munaakin junasta..

Vierailija
20/43 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso avotoimisto ja vessatkin sellaisia isoja monella kopilla..ei oikein paras paikka. Junan vessassa kerran matkalla Oulusta Helsinkiin oli pakko hieroa klittaa orkkuun saakka. Mielessä kävi kyllä, olisikohan voinut löytyä myös ihan munaakin junasta..

mikä sai sut junassa sille tuulelle?