Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinvointimme edellyttäisi "aika on rahaa" sijaan ajattelisiimme "olla ajassa"

Vierailija
09.02.2024 |

Hitaampi elämä on tärkeäää läsnäolon ja eheyden kannalta. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiire estää meitä kuulostelemasta tarpeitamme ja kohtaamaan toiisiamme läsnä olevina.

Vierailija
2/4 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa luppastelu ei vaan tuota rahaa jota tarvitsemme elääksemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiennyt että ajalla voi ostaa ruokaa tai maksaa vuokran/asunnon lainanlyhennyksen.

Kyllä minä edelleen käytän mielummin 100 tuntia vapaa-aikaa kodin maalaamiseen, tapetointiin, uudelleenlistoittamiseen jne. kuin että palkkaisin siihen ammattilaisen.

Miksi? Siksi koska teetettynä tuo maksaisi noin vuositulojeni verran rahaa. Itse tehtynä se maksaa nolla euroa, koska en minä vapaa-ajalla muutenkaan jaksaisi tehdä töitä, eli vapaa-aikani rahallinen arvo on puhdas nolla euroa.

Typerä sanonta kaiken kaikkiaan tuo "aika on rahaa". Joo, ehkä sellaiselle jolla juoksee jatkuva satojen eurojen tuntilaskutus vuoden jokaikisenä päivänä. Ei koske taviskansalaista

Vierailija
4/4 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en tiennyt että ajalla voi ostaa ruokaa tai maksaa vuokran/asunnon lainanlyhennyksen.

Kyllä minä edelleen käytän mielummin 100 tuntia vapaa-aikaa kodin maalaamiseen, tapetointiin, uudelleenlistoittamiseen jne. kuin että palkkaisin siihen ammattilaisen.

Miksi? Siksi koska teetettynä tuo maksaisi noin vuositulojeni verran rahaa. Itse tehtynä se maksaa nolla euroa, koska en minä vapaa-ajalla muutenkaan jaksaisi tehdä töitä, eli vapaa-aikani rahallinen arvo on puhdas nolla euroa.

Typerä sanonta kaiken kaikkiaan tuo "aika on rahaa". Joo, ehkä sellaiselle jolla juoksee jatkuva satojen eurojen tuntilaskutus vuoden jokaikisenä päivänä. Ei koske taviskansalaista

tein itse sisäovien maalaukset sekä joidenkin seinien ja kattojen uudelleenmaalaukset sävytetyillä väreillä, sekä yhden huoneen tapetoinnin.

aikaa meni ehkä puolitoista viikkoa, materiaaleja noin 500 euroa.

urakkamaailman tarjous olisi ollut materiaaleineen 7800 euroa... ei minulla ole edes koko elämässä ollut tuollaista summaa tilillä säästössä ja olen ollut töissä 35 vuotta.

ihan hyville tuntipalkoille pääsi jos laskee että aika on rahaa. tosin en olisi ikinä muutenkaan tuota ryöstähintaa maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä